Asistentka obchodního oddělení

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Kompletní administrativní a organizační podpora pro obchodní oddělení
• Evidence a zpracování nabídek, objednávek a faktur v informačním systému
• Správa dat v interním informačním systému
• Příprava a zpracování podkladů pro obchodní zástupce a vedení společnosti
• Příprava a zpracování podkladů a dokumentů pro veřejné zakázky a výběrová řízení
• Zpracování reportů a statistických dat
• Řešení logistiky (nakládky, vykládky, reklamace, servis)
• Komunikace s dodavateli a v rámci celé společnosti
• Fakturace a skladové hospodářství
• Další možné dle potřeb vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Moderní pracovní prostředí v dynamickém a přátelském pracovním kolektivu
• Práce ve významné společnosti svého oboru
• Práce na HPP
• Zaškolení v oblasti obchodu a servisu zdravotních přístrojů, instrumentů a ortopedických implantátů, implantologických materiálů
• Významná podpora a možnost osobního i profesního růstu
• Odpovídající platové ohodnocení včetně bonusového ohodnocení
• Notebook, mobilní telefon, stravenky a další výhody společnosti
• Nástup ihned / dohodou
• Výkon práce: Praha 9

Informace o náboru

Pro našeho klienta, obchodní a servisní společnost, která dodává zdravotnickou techniku, zdravotnický materiál a zajišťuje komplexní servis zdravotnické techniky, hledáme zajímavé kandidáty na pozici Asistentka obchodního oddělení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Obchodní a servisní společnost, která dodává zdravotnickou techniku, zdravotnický materiál a zajišťuje komplexní servis zdravotnické techniky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ/ VŠ vzdělání
• Zkušenosti z obchodu (zdravotnická technika, zdravotnictví) velkou výhodou
• Znalost anglického nebo německého jazyka (středně pokročilá úroveň), další jazyk výhodou
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Rozhodnost, pečlivost a příjemné vystupování
• Odolnost vůči stresu
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Aktivní přístup k práci, samostatnost i schopnost týmové práce

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat. Do předmětu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3256707  Datum zveřejnění: 3.1.2018