Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka obchodního oddělení
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ
Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Kompletní administrativní a organizační podpora pro obchodní oddělení
• Evidence a zpracování nabídek, objednávek a faktur v informačním systému
• Správa dat v interním informačním systému
• Příprava a zpracování podkladů pro obchodní zástupce a vedení společnosti
• Příprava a zpracování podkladů a dokumentů pro veřejné zakázky a výběrová řízení
• Zpracování reportů a statistických dat
• Řešení logistiky (nakládky, vykládky, reklamace, servis)
• Komunikace s dodavateli a v rámci celé společnosti
• Fakturace a skladové hospodářství
• Další možné dle potřeb vedení společnosti
• Evidence a zpracování nabídek, objednávek a faktur v informačním systému
• Správa dat v interním informačním systému
• Příprava a zpracování podkladů pro obchodní zástupce a vedení společnosti
• Příprava a zpracování podkladů a dokumentů pro veřejné zakázky a výběrová řízení
• Zpracování reportů a statistických dat
• Řešení logistiky (nakládky, vykládky, reklamace, servis)
• Komunikace s dodavateli a v rámci celé společnosti
• Fakturace a skladové hospodářství
• Další možné dle potřeb vedení společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Moderní pracovní prostředí v dynamickém a přátelském pracovním kolektivu
• Práce ve významné společnosti svého oboru
• Práce na HPP
• Zaškolení v oblasti obchodu a servisu zdravotních přístrojů, instrumentů a ortopedických implantátů, implantologických materiálů
• Významná podpora a možnost osobního i profesního růstu
• Odpovídající platové ohodnocení včetně bonusového ohodnocení
• Notebook, mobilní telefon, stravenky a další výhody společnosti
• Nástup ihned / dohodou
• Výkon práce: Praha 9
• Práce ve významné společnosti svého oboru
• Práce na HPP
• Zaškolení v oblasti obchodu a servisu zdravotních přístrojů, instrumentů a ortopedických implantátů, implantologických materiálů
• Významná podpora a možnost osobního i profesního růstu
• Odpovídající platové ohodnocení včetně bonusového ohodnocení
• Notebook, mobilní telefon, stravenky a další výhody společnosti
• Nástup ihned / dohodou
• Výkon práce: Praha 9
Informace o náboru
Pro našeho klienta, obchodní a servisní společnost, která dodává zdravotnickou techniku, zdravotnický materiál a zajišťuje komplexní servis zdravotnické techniky, hledáme zajímavé kandidáty na pozici Asistentka obchodního oddělení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Obchodní a servisní společnost, která dodává zdravotnickou techniku, zdravotnický materiál a zajišťuje komplexní servis zdravotnické techniky.
Obchodní a servisní společnost, která dodává zdravotnickou techniku, zdravotnický materiál a zajišťuje komplexní servis zdravotnické techniky.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) nebo Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ/ VŠ vzdělání
• Zkušenosti z obchodu (zdravotnická technika, zdravotnictví) velkou výhodou
• Znalost anglického nebo německého jazyka (středně pokročilá úroveň), další jazyk výhodou
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Rozhodnost, pečlivost a příjemné vystupování
• Odolnost vůči stresu
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Aktivní přístup k práci, samostatnost i schopnost týmové práce
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat. Do předmětu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
• Zkušenosti z obchodu (zdravotnická technika, zdravotnictví) velkou výhodou
• Znalost anglického nebo německého jazyka (středně pokročilá úroveň), další jazyk výhodou
• Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• Rozhodnost, pečlivost a příjemné vystupování
• Odolnost vůči stresu
• Výborné organizační a komunikační dovednosti
• Aktivní přístup k práci, samostatnost i schopnost týmové práce
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat. Do předmětu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3256707
Datum zveřejnění: 3.1.2018
2018-01-03
lokalita: Praha, Hlavní město Praha, Praha - východ Pozice: Asistent, Office manager Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.