Hlavní účetní společnosti

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Vedení účetnictví společnosti v souladu s českými účetními standardy a příslušnými zákony.
• Řádné a včasné zpracování běžných účetních dokladů (faktury, pokladny, banky apod.).
• Vystavování faktur, přefakturací, daňových dokladů.
• Kontrolovat všechny dodavatelské faktury z pohledu DPH, provádět věcnou a formální kontrolu účetních a daňových dokladů.
• Kontrolování salda a zasílání upomínek dlužníkům.
• Vystavování platebních a splátkových kalendářů.
• Celkový počet položek za rok cca 100 tis. vč. počátečních stavů, z toho přes 60 tis. se ale natahuje z předpisu za parkovné (podnájem parkovacích stání).
• Účtování nákladů střediskově (středisko bytů, nebytů, středisko parkování, středisko údržby zeleně).
• Ke dni řádné roční účetní závěrky provést fyzické a dokladové inventury majetku a závazků a ověřit ke dni účetní závěrky, zda stav majetku a závazků v účetnictví odpovídá skutečnost (inventarizace účtů, pohledávek a peněžních prostředků, evidence majetku a inventárních karet).
• Vést v evidenci pro účely DPH veškeré údaje potřebné pro správné stanovení daňové povinnosti, zpracování DPH, KH, daně z elektřiny, DPPO, statistik, účetní závěrky a podkladů pro audit.
• Spolupracovat při zpracování podkladů pro Rozbory hospodaření.
• Archivovat a evidovat veškeré účetní doklady.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Práci na IČO nebo HPP.
• Benefity (mobil, PC, auto, stravenky, čaj a kávu na pracovišti …).
• Mobilní telefon a notebook.
• Čtvrtletní prémie dle odvedené práce.
• 25 dnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (sick days).
• Místo výkonu práce Praha 4

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost, která poskytuje profesionální služby v oblasti správy bytového a nebytového fondu různého vlastnictví.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Úspěšně ukončenou SŠ/VŠ, ideálně ekonomického směru.
• Alespoň 2 roky praxe na účetní pozici.
• Dobrou znalost účetní a daňové problematiky.
• Znalost - orientace daňových a účetních předpisů.
• Komunikační schopnost na pokročilé úrovni a schopnost jednat na úrovni ve všech situacích.
• Uživatelská znalost MS Office (MS Word, MS Excel).

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3263597  Datum zveřejnění: 3.1.2018