Office manažer/ka

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Vyřizování administrativních úkonů
- Podpora obchodního oddělení
- Dohled nad dodržováním termínů
- Příprava a obstarávání podkladů a dokumentů, aktualizace dat
- Zodpovědnost za chod kanceláře
- Komunikace se zákazníky a dodavateli, interní komunikace

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zodpovědnou práci na HPP
- Spolupráci s vedením společnosti na optimálním fungování jednotlivých oddělení
- Prostor pro seberealizaci a rozvoj
- Práci pro významné odběratele na tuzemském i zahraničním trhu
- Finanční ohodnocení podle dosažených výsledků i plnění cílů společnosti
- Místo výkonu práce: Praha 6 (Ruzyně)

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Textilní, oděvní, kožedělná výroba

Zabýváme se obchodem s ponožkovým a punčochovým zbožím, které prodáváme pod spoji značkou JELL.

Vytváříme vlastní kolekce, které zadáváme do výrob v Číně, Turecku, Itálii. Naše produkty jsou kvalitní, módní. Klademe důraz na prezentaci.
Mezi naše přední zákazníky patří významní zástupci maloobchodního trhu v CZ a SK.

Hlavním cílem společnosti pro nejbližší období je posílit naši pozici na Českém a Slovenském trhu a vstoupit na trhy EU.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Orientaci na dosažení cílů, proaktivní přístup při jejich dosahování
- Organizační a logické schopnosti, loajalitu
- Komunikativní vlastnosti a reprezentativní vystupování
- Asertivní přístup při komunikaci
- Pečlivost, spolehlivost, samostatnost

ODBORNÉ PŘEDPOKLADY
- Minimálně středoškolské vzdělání ekonomického / administrativního směru
- Pokročilá znalost anglického jazyka slovem i písmem
- Praxe na obdobné pozici min. 5 let
- Řidičský průkaz skupiny B
- Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3277394  Datum zveřejnění: 7.2.2018