Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Personální konzultant/ka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zpracovávání objednávek a zakázek v interním systému
• Komunikace se zákazníky
• Vytváření cenových nabídek, řízení objednávek, fakturace
• Účast na chodu telefonické asistenční služby podle potřeby
• Podpora technického oddělení
• Vyřizování stížností
• Reporting
• Komunikace se zákazníky
• Vytváření cenových nabídek, řízení objednávek, fakturace
• Účast na chodu telefonické asistenční služby podle potřeby
• Podpora technického oddělení
• Vyřizování stížností
• Reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
• HPP se smlouvou na dobu neurčitou
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Stravenky, 25 dní dovolené, sickdays
• Příspěvek na sport/wellness
• Kurzy anglického jazyka
• Místo výkonu práce: Praha – východ
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Stravenky, 25 dní dovolené, sickdays
• Příspěvek na sport/wellness
• Kurzy anglického jazyka
• Místo výkonu práce: Praha – východ
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, největšího světového výrobce dieselových motorů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Service & Parts Sales Support.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
student vysoké školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Středoškolské vzdělání, technického směru
• Zkušenost s prací na obdobné pozici – výhodou
• Zkušenosti s prací v systému SAP či Movex
• Anglický jazyk na pokročilé úrovni
• Výborné komunikační dovednosti
• ŘP skupiny B
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• Zkušenost s prací na obdobné pozici – výhodou
• Zkušenosti s prací v systému SAP či Movex
• Anglický jazyk na pokročilé úrovni
• Výborné komunikační dovednosti
• ŘP skupiny B
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3289370
Datum zveřejnění: 20.3.2018
2018-03-20
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Personalista, Personální konzultant Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.