Assistant/Junior Project Manager

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Administrace webových stránek – aktualizace informací, back office úpravy, vytváření jednoduchých webových stránek
- Vytváření webmailů podle dané šablony a textu, kontrola kvality, nahrávání a čištění databází, hromadné zasílání e-mailů, práce s daty
- Činnost spojená s databází členské základny: zpracovávání členských poplatků a kontrola jejich správnosti, ověřování statutu členů, jednoduchá komunikace se členskou základnou a vyřizování nejrůznějších dotazů
- Činnost spojená s registrací účastníků vzdělávacích akcí: správa backendu registračního softwaru, sledování plateb a registrací účastníků, vytváření fondu přihlášek a příprava podkladů pro jejich výběr, zasílání potvrzovacích dopisů, certifikátů atd.
- Administrace online vzdělávacích projektů a webinářů, aktualizace a back office edukačního ePortálu, asistence při tvorbě výukových online modulů, řešení přístupových dotazů atd.
- Podpora projektového manažera v Praze i zahraničí (Evropa) a evropského týmu odborníků, administrace a back office podpora mezinárodních projektů
- Komunikace s poskytovateli služeb v tuzemsku i zahraničí

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Sickdays
- Pátky home office
- Místo výkonu práce: Praha
- Občasné cestování
- Možnost profesního růstu
- Zajímavou práci v mezinárodním týmu

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost European Society of Gynaecological Oncology (ESGO), která je evropskou jedničkou mezi lékařskými neziskovými organizacemi, hledáme vhodného kandidáta na novou pozici Assistant/Junior Project Manager.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

společnost, která je evropskou jedničkou mezi lékařskými neziskovými organizacemi

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- 1-2 roky zkušeností v zákaznickém servisu, komunikaci, online marketingu, back-office či v administrativě (praxe v mezinárodním týmu výhodou)
- Středoškolské vzdělání (příp. bakalářský titul nebo DiS diplom)
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem (úroveň B2-C1)
- Orientace na detaily, organizovanost, schopnost dodržovat termíny, multitasking
- Komunikační a interpersonální schopnosti
- Výborné počítačové znalosti – MS Office, Internet, Gmail
- Zkušenost se systémem Wordpress (nebo podobným systémem pro správu webových stránek) a Mailchimp (nebo podobnými webmailingovými systémy) výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

PREDVYBER.CZ
Na Kozačce 1289/7
120 00 Praha 2
http://www.predvyber.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: konzultant PŘEDVÝBĚR.CZ
E-mail: poslat životopis