Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Executive Assistant
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Každodenní komunikace s vedením
- Přímá podpora nadřízeného
- Administrativní činnost
- Řešení ad-hoc úloh
- Komunikace s dodavateli služeb, partnery, apod.
- Přímá podpora nadřízeného
- Administrativní činnost
- Řešení ad-hoc úloh
- Komunikace s dodavateli služeb, partnery, apod.
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Spolupráci na HPP
- Nástupní plat 30 000 Kč
- Práci v mladém kolektivu
- Možnost osobního i profesního růstu
- Flexibilní pracovní doba
- Nástup možný ihned
- Kanceláře v centru Prahy
- Nástupní plat 30 000 Kč
- Práci v mladém kolektivu
- Možnost osobního i profesního růstu
- Flexibilní pracovní doba
- Nástup možný ihned
- Kanceláře v centru Prahy
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, poskytující ubytování nejčastěji zahraničním turistům, hledáme vhodného kandidáta na pozici Executive Assistant.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Koupě, prodej, pronájem a správa nemovitostí
Společnost, která se zabývá pronájmem nemovitostí.
Společnost, která se zabývá pronájmem nemovitostí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou
- Výborná znalost Anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou - ideálně FR či IT
- Velmi dobrá znalost MS Office
- Komunikační a organizační schopnosti
- Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- Multitasking
- Schopnost pracovat pod tlakem
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
- Zkušenost na obdobné pozici velkou výhodou
- Výborná znalost Anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou - ideálně FR či IT
- Velmi dobrá znalost MS Office
- Komunikační a organizační schopnosti
- Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
- Multitasking
- Schopnost pracovat pod tlakem
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3314413
Datum zveřejnění: 19.2.2018
2018-02-19
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.