Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrátor-ka / telefonní operátor-ka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativně zpracovávat kupní smlouvy a objednávky
• Pečovat o stávající i nové klienty
• Telefonicky poskytovat informace a služby klientům i našim obchodním zástupcům
• Zaznamenávat data do interního systému
• Organizovat servisní služby společnosti
• Pečovat o stávající i nové klienty
• Telefonicky poskytovat informace a služby klientům i našim obchodním zástupcům
• Zaznamenávat data do interního systému
• Organizovat servisní služby společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Stravenky v hodnotě 100 Kč
• Příspěvek na penzijní/životní pojištění ve výši 1.450 Kč/měsíc
• Cafeteria ve výši 12.000 Kč/rok
• 5 dnů sick days
• Týden dovolené navíc
• 50% sleva na jakýkoli náš výrobek po 6ti měsících od data nástupu
Co vám za to můžeme nabídnout?
• Zázemí úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
• Vřelé přijetí do týmu pohodových lidí
• Dobré finanční ohodnocení
• Široké spektrum zaměstnaneckých benefitů
• Pracoviště na Praze 4 v Podolí
• Příspěvek na penzijní/životní pojištění ve výši 1.450 Kč/měsíc
• Cafeteria ve výši 12.000 Kč/rok
• 5 dnů sick days
• Týden dovolené navíc
• 50% sleva na jakýkoli náš výrobek po 6ti měsících od data nástupu
Co vám za to můžeme nabídnout?
• Zázemí úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
• Vřelé přijetí do týmu pohodových lidí
• Dobré finanční ohodnocení
• Široké spektrum zaměstnaneckých benefitů
• Pracoviště na Praze 4 v Podolí
Informace o náboru
Pro našeho klienta, do oddělení zákaznického servisu, které je určeno nejen pro zákazníky, ale slouží také jako administrativní podpora prodejních divizí, hledáme komunikativní a milou posilu na pozici:
ADMINISTRÁTOR-KA / TELEFONNÍ OPERÁTOR-KA
Hledáte práci v administrativě a jste zároveň komunikativní osoba?
Baví vás pečovat o klienty, zodpovídat jejich telefonické dotazy a pomáhat jim s řešením?
Dělá vám radost učit se nové věci a rozvíjet se? Pokud ano, přidejte se k nám! :-)
ADMINISTRÁTOR-KA / TELEFONNÍ OPERÁTOR-KA
Hledáte práci v administrativě a jste zároveň komunikativní osoba?
Baví vás pečovat o klienty, zodpovídat jejich telefonické dotazy a pomáhat jim s řešením?
Dělá vám radost učit se nové věci a rozvíjet se? Pokud ano, přidejte se k nám! :-)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Do oddělení zákaznického servisu, které je určeno nejen pro zákazníky, ale slouží také jako administrativní podpora prodejních divizí.
Do oddělení zákaznického servisu, které je určeno nejen pro zákazníky, ale slouží také jako administrativní podpora prodejních divizí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání
• Minimálně 2-3 roky praxe v call centru (zákaznické centrum výhodou) NEBO 3 roky praxe v administrativě
• Alespoň základy AJ
• Uživatelskou znalost práce v MS Office a Outlooku
• Příjemný hlasový projev
• Flexibilitu - naše zákaznické centrum je k dispozici denně od 7 - 18 hod, takže někdy budete chodit do práce již na sedmou, jindy budete začínat pracovní den v dopoledních hodinách
(O víkendech ale máme vždy volno)
Jaké vlastnosti byste měl/a mít?
• Spolehlivost a pečlivost
• Vstřícnost a komunikativnost
• Týmového ducha
• Minimálně 2-3 roky praxe v call centru (zákaznické centrum výhodou) NEBO 3 roky praxe v administrativě
• Alespoň základy AJ
• Uživatelskou znalost práce v MS Office a Outlooku
• Příjemný hlasový projev
• Flexibilitu - naše zákaznické centrum je k dispozici denně od 7 - 18 hod, takže někdy budete chodit do práce již na sedmou, jindy budete začínat pracovní den v dopoledních hodinách
(O víkendech ale máme vždy volno)
Jaké vlastnosti byste měl/a mít?
• Spolehlivost a pečlivost
• Vstřícnost a komunikativnost
• Týmového ducha
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3338454
Datum zveřejnění: 18.3.2018
2018-03-18
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.