Administrátor-ka / telefonní operátor-ka

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Administrativně zpracovávat kupní smlouvy a objednávky
• Pečovat o stávající i nové klienty
• Telefonicky poskytovat informace a služby klientům i našim obchodním zástupcům
• Zaznamenávat data do interního systému
• Organizovat servisní služby společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Stravenky v hodnotě 100 Kč
• Příspěvek na penzijní/životní pojištění ve výši 1.450 Kč/měsíc
• Cafeteria ve výši 12.000 Kč/rok
• 5 dnů sick days
• Týden dovolené navíc
• 50% sleva na jakýkoli náš výrobek po 6ti měsících od data nástupu

Co vám za to můžeme nabídnout?
• Zázemí úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
• Vřelé přijetí do týmu pohodových lidí
• Dobré finanční ohodnocení
• Široké spektrum zaměstnaneckých benefitů
• Pracoviště na Praze 4 v Podolí

Informace o náboru

Pro našeho klienta, do oddělení zákaznického servisu, které je určeno nejen pro zákazníky, ale slouží také jako administrativní podpora prodejních divizí, hledáme komunikativní a milou posilu na pozici:

ADMINISTRÁTOR-KA / TELEFONNÍ OPERÁTOR-KA

Hledáte práci v administrativě a jste zároveň komunikativní osoba?
Baví vás pečovat o klienty, zodpovídat jejich telefonické dotazy a pomáhat jim s řešením?
Dělá vám radost učit se nové věci a rozvíjet se? Pokud ano, přidejte se k nám! :-)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Do oddělení zákaznického servisu, které je určeno nejen pro zákazníky, ale slouží také jako administrativní podpora prodejních divizí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začátečník (A2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ vzdělání
• Minimálně 2-3 roky praxe v call centru (zákaznické centrum výhodou) NEBO 3 roky praxe v administrativě
• Alespoň základy AJ
• Uživatelskou znalost práce v MS Office a Outlooku
• Příjemný hlasový projev
• Flexibilitu - naše zákaznické centrum je k dispozici denně od 7 - 18 hod, takže někdy budete chodit do práce již na sedmou, jindy budete začínat pracovní den v dopoledních hodinách
(O víkendech ale máme vždy volno)

Jaké vlastnosti byste měl/a mít?
• Spolehlivost a pečlivost
• Vstřícnost a komunikativnost
• Týmového ducha

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3338454  Datum zveřejnění: 18.3.2018