Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Technical Service Support
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• monitorování stavu IT služeb, infrastruktury a tranzitní sítě
• monitorování procesů v oblasti přenosu dat
• dohled nad sítí bankomatů
• koordinace práce techniků
• práce napříč systémy
• monitorování procesů v oblasti přenosu dat
• dohled nad sítí bankomatů
• koordinace práce techniků
• práce napříč systémy
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práce ve stabilní společnosti
• Práce na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Širokou škálu firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 sick days, cafeterie, příspěvek na penzijní a životní pojištění)
• Odborné školení, jazykové kurzy
• Místo pracoviště v Praze
• Nástup dohodou
• Práce na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Širokou škálu firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 sick days, cafeterie, příspěvek na penzijní a životní pojištění)
• Odborné školení, jazykové kurzy
• Místo pracoviště v Praze
• Nástup dohodou
Informace o náboru
Pro našeho klienta, světového lídra v oblasti akceptace platebních karet, hledáme vhodného kandidáta na pozici Technical Service Support.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost, která je světovým lídrem v oblasti akceptace platebních karet.
Společnost, která je světovým lídrem v oblasti akceptace platebních karet.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• znalost AJ na komunikativní úrovni (telefonní i psaná komunikace na denní bázi)
• základní znalosti ITIL postupů
• velmi dobré komunikační schopnosti
• základní znalosti z oblasti elektronického bankovnictví vítány
• zajišťování L1 podpory
• dobré komunikační schopnosti
• ochota práce na směny
• spolehlivost a důslednost
• čistý trestní rejstřík
• odolnost vůči stresu
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• základní znalosti ITIL postupů
• velmi dobré komunikační schopnosti
• základní znalosti z oblasti elektronického bankovnictví vítány
• zajišťování L1 podpory
• dobré komunikační schopnosti
• ochota práce na směny
• spolehlivost a důslednost
• čistý trestní rejstřík
• odolnost vůči stresu
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu e-mailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3351265
Datum zveřejnění: 3.4.2018
2018-04-03
lokalita: Praha Pozice: Servisní technik, Specialista podpory zákazníků, Technik, Telefonní operátor Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.