Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka vedoucího prodeje
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Pardubický kraj, Okres Chrudim
Pardubický kraj, Okres Chrudim
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti a vedoucího nákupu
• Zpracování a vystavování faktur
• Zpracování Intrastatu
• Vystavování dokladů
• Práce na PC
• Evidence příchozí a odchozí firemní korespondence
• Zpracování a vystavování faktur
• Zpracování Intrastatu
• Vystavování dokladů
• Práce na PC
• Evidence příchozí a odchozí firemní korespondence
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práce na HPP
• Benefity: mobilní telefon, stravenky, příspěvek na pojištění
• Pozice je vhodná i pro absolventy
• Zázemí české rodinné firmy
• Místo výkonu práce: Stolany (ochota dojíždět)
• Benefity: mobilní telefon, stravenky, příspěvek na pojištění
• Pozice je vhodná i pro absolventy
• Zázemí české rodinné firmy
• Místo výkonu práce: Stolany (ochota dojíždět)
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, která již 22 let dodává do firem a škol kovoobráběcí stroje, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Asistentka vedoucího prodeje.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Společnost, která již 22 let dodává do firem a škol kovoobráběcí stroje.
Společnost, která již 22 let dodává do firem a škol kovoobráběcí stroje.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Vysokoškolské vzdělání (Obchodní, ekonomický nebo technický směr výhodou)
• Základní znalost účetnictví
• Pokročilou znalost Anglického jazyka výhodou
• Řidičský průkaz sk. B výhodou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• Základní znalost účetnictví
• Pokročilou znalost Anglického jazyka výhodou
• Řidičský průkaz sk. B výhodou
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3354742
Datum zveřejnění: 6.4.2018
2018-04-06
lokalita: Pardubický kraj, Okres Chrudim Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.