Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní podpora obchodního a nákupního oddělení
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• administrativní podpora obchodního a nákupního oddělení
• komunikace se zákazníky na denní bázi v českém i anglickém jazyce
• spolupráce s účetním oddělením
• komunikace napříč odděleními
• obchodní administrativa
• vkládání a zpracování dat v účetním a skladovém programu
• vypracování reportů o výsledcích společnosti (práce s MS Excel)
• zařizování služebních cest (hotely, letenky apod.)
• komunikace se zákazníky na denní bázi v českém i anglickém jazyce
• spolupráce s účetním oddělením
• komunikace napříč odděleními
• obchodní administrativa
• vkládání a zpracování dat v účetním a skladovém programu
• vypracování reportů o výsledcích společnosti (práce s MS Excel)
• zařizování služebních cest (hotely, letenky apod.)
Zaměstnanecké výhody, benefity
• práci v české dynamické společnosti
• neformální firemní kulturu české společnosti
• práci v příjemném kolektivu
• zajímavé a motivační finanční ohodnocení odpovídající Vašim výsledkům
• možnost nákupu produktů společnosti za zvýhodněné ceny
• mobilní telefon, notebook, služební automobil pro pracovní jednání
• sick day
• pracoviště Praha10, Uhříněves – 20 minut od metra Háje
• pružnou pracovní dobu
• podporu profesního a osobního rozvoje
• neformální firemní kulturu české společnosti
• práci v příjemném kolektivu
• zajímavé a motivační finanční ohodnocení odpovídající Vašim výsledkům
• možnost nákupu produktů společnosti za zvýhodněné ceny
• mobilní telefon, notebook, služební automobil pro pracovní jednání
• sick day
• pracoviště Praha10, Uhříněves – 20 minut od metra Háje
• pružnou pracovní dobu
• podporu profesního a osobního rozvoje
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z největších dovozců a dodavatelů exotického ovoce, zeleniny, čerstvých bylin a koření, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora obchodního a nákupního oddělení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Společnost, která je jedním z největších dovozců a dodavatelů exotického ovoce, zeleniny, čerstvých bylin a koření.
Společnost, která je jedním z největších dovozců a dodavatelů exotického ovoce, zeleniny, čerstvých bylin a koření.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• úroveň SŠ vzdělání
• anglický jazyk na výborné úrovni
• znalost práce na PC, MS Office
• časovou flexibilitu
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• samostatnost
• aktivní přístup ke svěřeným úkolům
• přirozenou pečlivost a zákaznický přístup
• řidičský průkaz skupiny B - výhodou
• praxe na pozici asistenta/asistentky pro obchodní tým nebo jednotlivce výhodou
• pozice je vhodná též pro absolventy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• anglický jazyk na výborné úrovni
• znalost práce na PC, MS Office
• časovou flexibilitu
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• samostatnost
• aktivní přístup ke svěřeným úkolům
• přirozenou pečlivost a zákaznický přístup
• řidičský průkaz skupiny B - výhodou
• praxe na pozici asistenta/asistentky pro obchodní tým nebo jednotlivce výhodou
• pozice je vhodná též pro absolventy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3357817
Datum zveřejnění: 1.6.2018
2018-06-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.