Administrativní podpora obchodního a nákupního oddělení

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• administrativní podpora obchodního a nákupního oddělení
• komunikace se zákazníky na denní bázi v českém i anglickém jazyce
• spolupráce s účetním oddělením
• komunikace napříč odděleními
• obchodní administrativa
• vkládání a zpracování dat v účetním a skladovém programu
• vypracování reportů o výsledcích společnosti (práce s MS Excel)
• zařizování služebních cest (hotely, letenky apod.)

Zaměstnanecké výhody, benefity

• práci v české dynamické společnosti
• neformální firemní kulturu české společnosti
• práci v příjemném kolektivu
• zajímavé a motivační finanční ohodnocení odpovídající Vašim výsledkům
• možnost nákupu produktů společnosti za zvýhodněné ceny
• mobilní telefon, notebook, služební automobil pro pracovní jednání
• sick day
• pracoviště Praha10, Uhříněves – 20 minut od metra Háje
• pružnou pracovní dobu
• podporu profesního a osobního rozvoje

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z největších dovozců a dodavatelů exotického ovoce, zeleniny, čerstvých bylin a koření, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora obchodního a nákupního oddělení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Společnost, která je jedním z největších dovozců a dodavatelů exotického ovoce, zeleniny, čerstvých bylin a koření.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• úroveň SŠ vzdělání
• anglický jazyk na výborné úrovni
• znalost práce na PC, MS Office
• časovou flexibilitu
• velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• samostatnost
• aktivní přístup ke svěřeným úkolům
• přirozenou pečlivost a zákaznický přístup
• řidičský průkaz skupiny B - výhodou
• praxe na pozici asistenta/asistentky pro obchodní tým nebo jednotlivce výhodou
• pozice je vhodná též pro absolventy

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3357817  Datum zveřejnění: 1.6.2018