Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Administrativní podpora společnosti
• Příjem a zpracování objednávek od obchodních partnerů
• Fakturace zakázek
• Příprava podkladů pro zaúčtování
• Podpora chodu společnosti
• Příjem a zpracování objednávek od obchodních partnerů
• Fakturace zakázek
• Příprava podkladů pro zaúčtování
• Podpora chodu společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práci na HPP
• Dobré finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování
• Podporu vzdělávání a vašeho dalšího rozvoje
• Pracoviště ve velmi dobře dostupné lokalitě
• Příjemný, menší kolektiv
• Stabilní a prosperující společnost
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce Praha
• Dobré finanční ohodnocení
• Příspěvek na stravování
• Podporu vzdělávání a vašeho dalšího rozvoje
• Pracoviště ve velmi dobře dostupné lokalitě
• Příjemný, menší kolektiv
• Stabilní a prosperující společnost
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce Praha
Informace o náboru
Pro našeho klienta, českou společnost, předního velkoobchodního prodejce zabezpečovacích technologií, hledáme kandidáty na pozici Asistentky podpory prodeje.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Česká společnost, přední velkoobchodního prodejce zabezpečovacích technologií.
Česká společnost, přední velkoobchodního prodejce zabezpečovacích technologií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání
• Znalost práce na PC – MS Office
• Zkušenosti s fakturací
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni - výhodou
• Organizační schopnosti a samostatný přístup k řešení úkolů
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
• Znalost práce na PC – MS Office
• Zkušenosti s fakturací
• Anglický jazyk na komunikativní úrovni - výhodou
• Organizační schopnosti a samostatný přístup k řešení úkolů
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3363605
Datum zveřejnění: 21.5.2018
2018-05-21
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Referent, Sekretářka Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.