Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční/Asistentka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Vytváření zázemí pro zákazníky
• Objednávání zásob pro firmu
• Starost o chod kanceláří
• Inventarizace majetku
• Podpora administrativního a obchodního týmu
• Agenda spojená s odesíláním a přijímáním pošty (dopisy, balíky, výpisy,..)
• Komunikace s úřady
• Objednávání zásob pro firmu
• Starost o chod kanceláří
• Inventarizace majetku
• Podpora administrativního a obchodního týmu
• Agenda spojená s odesíláním a přijímáním pošty (dopisy, balíky, výpisy,..)
• Komunikace s úřady
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práce na HPP
• Dovolená 5 týdnů
• Sick days
• Karierní růst
• Multisport karta
• Firemní jazykové kurzy
• Mladý dynamický kolektiv
• Místo výkonu práce: Praha
• Dovolená 5 týdnů
• Sick days
• Karierní růst
• Multisport karta
• Firemní jazykové kurzy
• Mladý dynamický kolektiv
• Místo výkonu práce: Praha
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost působící na českém trhu od roku 2014 v oblasti ICT, hledá vhodné kandidáty na pozici Recepční/Asistentka
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Společnost působící na trhu od roku 2014 v oblasti ICT.
Společnost působící na trhu od roku 2014 v oblasti ICT.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začátečník (A2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Dobrá znalost Microsoft Office programů, především Outlook, Excel, Word a PowerPoint
• Schopnost základní komunikace v anglickém jazyce
• Spolehlivost, komunikativnost
• Schopnost samostatné práce
• SŠ vzdělání
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
• Schopnost základní komunikace v anglickém jazyce
• Spolehlivost, komunikativnost
• Schopnost samostatné práce
• SŠ vzdělání
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3407079
Datum zveřejnění: 31.5.2018
2018-05-31
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční, Sekretářka, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.