Office Manager

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Organizace schůzek managementu společnosti, příprava porad
• Administrativa (evidence pošty, telefonní hovory, elektronická pošta, pochůzky na poštu, pojistné smlouvy)
• Spolupráce s managementem při řešení otázek řízení lidských zdrojů, pracovně právní problematiky a navrhování konstruktivních řešení v dané oblasti
• Práce s přijatými fakturami, evidence dokumentů, zajištění listin a dokumentů firmy
• Objednávka a kontrola zásob do kanceláře (občerstvení, kancelářské potřeby, drobné vybavení)
• Údržba provozu (příprava a drobný úklid zasedacích místností a společných prostor, příprava kávy, péče o květiny, čištění el. přístrojů)
• Příprava a organizace firemních akcí (teambuildingové aktivity, konference, akce pro klienty)
• Podpora u marketingových aktivit společnosti a spolupráce na PR aktivitách

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Zajímavá práce na HPP ve stabilní společnosti
• Stravenky, mobilní telefon
• Příležitost získání zkušeností a dovedností ve firmě působící na mediálním trhu
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Praha 1

Informace o náboru

Pro našeho klienta, společnost, která je již 9 let stabilní českou firmou na mediálním trhu hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Manager.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Nakladatelství, TV, rozhlas

Společnost, která je již 9 let stabilní českou firmou na mediálním trhu.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Minimálně SŠ vzdělání
• Zkušenost s administrativní agendou
• Kvalitní praxe na stejné pozici min. 2 roky
• Týmový hráč, profesionální vystupování
• Dobrá znalost MS office
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka (komunikativní úroveň slovem i písmem)
• Vynikající organizační schopnosti, vysoká úroveň time managementu
• Zkušenost s menší společností velkou výhodou (15-25 zaměstnanců)


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!


Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou. 

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3432119  Datum zveřejnění: 26.6.2018