Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Manager
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha 1, Česko
Praha 1, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Organizace schůzek managementu společnosti, příprava porad
• Administrativa (evidence pošty, telefonní hovory, elektronická pošta, pochůzky na poštu, pojistné smlouvy)
• Spolupráce s managementem při řešení otázek řízení lidských zdrojů, pracovně právní problematiky a navrhování konstruktivních řešení v dané oblasti
• Práce s přijatými fakturami, evidence dokumentů, zajištění listin a dokumentů firmy
• Objednávka a kontrola zásob do kanceláře (občerstvení, kancelářské potřeby, drobné vybavení)
• Údržba provozu (příprava a drobný úklid zasedacích místností a společných prostor, příprava kávy, péče o květiny, čištění el. přístrojů)
• Příprava a organizace firemních akcí (teambuildingové aktivity, konference, akce pro klienty)
• Podpora u marketingových aktivit společnosti a spolupráce na PR aktivitách
• Administrativa (evidence pošty, telefonní hovory, elektronická pošta, pochůzky na poštu, pojistné smlouvy)
• Spolupráce s managementem při řešení otázek řízení lidských zdrojů, pracovně právní problematiky a navrhování konstruktivních řešení v dané oblasti
• Práce s přijatými fakturami, evidence dokumentů, zajištění listin a dokumentů firmy
• Objednávka a kontrola zásob do kanceláře (občerstvení, kancelářské potřeby, drobné vybavení)
• Údržba provozu (příprava a drobný úklid zasedacích místností a společných prostor, příprava kávy, péče o květiny, čištění el. přístrojů)
• Příprava a organizace firemních akcí (teambuildingové aktivity, konference, akce pro klienty)
• Podpora u marketingových aktivit společnosti a spolupráce na PR aktivitách
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zajímavá práce na HPP ve stabilní společnosti
• Stravenky, mobilní telefon
• Příležitost získání zkušeností a dovedností ve firmě působící na mediálním trhu
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Praha 1
• Stravenky, mobilní telefon
• Příležitost získání zkušeností a dovedností ve firmě působící na mediálním trhu
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Praha 1
Informace o náboru
Pro našeho klienta, společnost, která je již 9 let stabilní českou firmou na mediálním trhu hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Manager.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Nakladatelství, TV, rozhlas
Společnost, která je již 9 let stabilní českou firmou na mediálním trhu.
Společnost, která je již 9 let stabilní českou firmou na mediálním trhu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Minimálně SŠ vzdělání
• Zkušenost s administrativní agendou
• Kvalitní praxe na stejné pozici min. 2 roky
• Týmový hráč, profesionální vystupování
• Dobrá znalost MS office
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka (komunikativní úroveň slovem i písmem)
• Vynikající organizační schopnosti, vysoká úroveň time managementu
• Zkušenost s menší společností velkou výhodou (15-25 zaměstnanců)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
• Zkušenost s administrativní agendou
• Kvalitní praxe na stejné pozici min. 2 roky
• Týmový hráč, profesionální vystupování
• Dobrá znalost MS office
• Velmi dobrá znalost anglického jazyka (komunikativní úroveň slovem i písmem)
• Vynikající organizační schopnosti, vysoká úroveň time managementu
• Zkušenost s menší společností velkou výhodou (15-25 zaměstnanců)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3432119
Datum zveřejnění: 26.6.2018
2018-06-26
lokalita: Praha 1, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.