Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Care
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha 5, Česko
Praha 5, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je jedním z předních evropských výrobců psacích a kreslicích potřeb, hledáme na pracovní pozici Customer Care.
Náplň práce:
• Péče o zákazníky – komunikace (mailová, telefonní)
• Práce se systémem SAP (objednávky, fakturace, EDI, ceníky)
• Komunikace s centrálou - logistika, plánování, customer service
• Kooperace s obchodním a marketingovým teamem
• Odpadové hospodářství
• Office management
Požadujeme:
• Zkušenost v zákaznickém servisu min. 2r, znalost práce s obchodními sítěmi
• Znalost systému SAP (fakturace, dobropisy, práce s EDI, ceníky)
• Aktivní znalost AJ – slovem I písmem pro denní použití
• Znalost MS Office - Excel, Word, Outlook
• Řidičský průkaz B
Osobnostní rysy:
• Zákaznický přístup – schopnost vyjít vstříc, vůle najít řešení, pečlivost
• Chuť učit se novým věcem (T-type person) – chtít porozumět vícero oborům, souhra s ostatními, touha na sobě pracovat
• Pozitivní chuť k práci
• Multitasking, zorganizovanost
• Teamový hráč
• Umět sdílet své znalosti s ostatními
Nabízíme:
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy s dlouholetou tradicí
• Firemní kulturu založenou na respektu a cílech
• Možnost uplatnění AJ v každodenní komunikaci
• Školení CS kompetencí (SAP, sales, admin)
• Práce v menším teamu, mladý kolektiv
• Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
• Stravenky
• Teambuilding 1-2x ročně
• Motivační roční bonus
• Dovolená v délce 5 týdnů
• Nástup: říjen
• Místo výkonu práce: PRAHA 5
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce:
• Péče o zákazníky – komunikace (mailová, telefonní)
• Práce se systémem SAP (objednávky, fakturace, EDI, ceníky)
• Komunikace s centrálou - logistika, plánování, customer service
• Kooperace s obchodním a marketingovým teamem
• Odpadové hospodářství
• Office management
Požadujeme:
• Zkušenost v zákaznickém servisu min. 2r, znalost práce s obchodními sítěmi
• Znalost systému SAP (fakturace, dobropisy, práce s EDI, ceníky)
• Aktivní znalost AJ – slovem I písmem pro denní použití
• Znalost MS Office - Excel, Word, Outlook
• Řidičský průkaz B
Osobnostní rysy:
• Zákaznický přístup – schopnost vyjít vstříc, vůle najít řešení, pečlivost
• Chuť učit se novým věcem (T-type person) – chtít porozumět vícero oborům, souhra s ostatními, touha na sobě pracovat
• Pozitivní chuť k práci
• Multitasking, zorganizovanost
• Teamový hráč
• Umět sdílet své znalosti s ostatními
Nabízíme:
• Zázemí stabilní mezinárodní firmy s dlouholetou tradicí
• Firemní kulturu založenou na respektu a cílech
• Možnost uplatnění AJ v každodenní komunikaci
• Školení CS kompetencí (SAP, sales, admin)
• Práce v menším teamu, mladý kolektiv
• Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
• Stravenky
• Teambuilding 1-2x ročně
• Motivační roční bonus
• Dovolená v délce 5 týdnů
• Nástup: říjen
• Místo výkonu práce: PRAHA 5
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní společnost.
Mezinárodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3491922
Datum zveřejnění: 22.10.2018
2018-10-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Logistik, Obchodní referent, Office manager, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.