Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista péče o klienty
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha 4, Česko
Praha 4, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která působící v oblasti odpadového hospodářství, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista péče o klienty.
Náplň práce:
• Zodpovědnost za přípravu smluvních dokumentů a jejich distribuci klientům,
• Zodpovědnost za zpracování dokumentů pro registraci a provedení registrace klientů a refundantů
• Zodpovědnost za kontrolu výkazů a žádostí
• Komunikace se stávajícími klienty - Help desk
• Vystavování upomínek, kontrola klientských výkazů a nezaplacených faktur
• Cca 2x do roka zastupovat firmu na veletrhu, spolupracovat s týmem na rozvoji našeho informačního systému apod.
Požadujeme:
• Min. SŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního směru
• Znalost MS Office
• Výhodou - zkušenosti se zaváděním a úpravami informačního systému pro správu databáze klientů
• Schopnost dorozumět se anglicky a to slovem i písmem
• Pečlivost, samostatnost, spolehlivost
• Nadhled, analytické, organizační a komunikační schopnosti
• Připravenost překonávat překážky, které s sebou občas práce s lidmi v dynamicky se rozvíjející společnosti přináší
Nabízíme:
• Práci na HPP
• Motivující mzdové ohodnocení (fixní a variabilní složka mzdy)
• Zaměstnanecké benefity (stravenky, 25 dní dovolené, multisport karta, cafeterie - Benefit plus a další nefinanční výhody, jako je možnost sickday, flexibilní pracovní doba - začátek a konec dne, k dispozici je čaj/káva apod.)
• Práci s vysokou mírou samostatnosti
• Přátelský a pohodový kolektiv pozitivně naladěných, mladě smýšlejících lidí, jakož i zázemí a jistotu moderní, úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti
• Moderní kanceláře v blízkosti MHD, s krásným výhledem na vltavské údolí
• Místo výkonu práce: Praha 4 – Modřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Náplň práce:
• Zodpovědnost za přípravu smluvních dokumentů a jejich distribuci klientům,
• Zodpovědnost za zpracování dokumentů pro registraci a provedení registrace klientů a refundantů
• Zodpovědnost za kontrolu výkazů a žádostí
• Komunikace se stávajícími klienty - Help desk
• Vystavování upomínek, kontrola klientských výkazů a nezaplacených faktur
• Cca 2x do roka zastupovat firmu na veletrhu, spolupracovat s týmem na rozvoji našeho informačního systému apod.
Požadujeme:
• Min. SŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního směru
• Znalost MS Office
• Výhodou - zkušenosti se zaváděním a úpravami informačního systému pro správu databáze klientů
• Schopnost dorozumět se anglicky a to slovem i písmem
• Pečlivost, samostatnost, spolehlivost
• Nadhled, analytické, organizační a komunikační schopnosti
• Připravenost překonávat překážky, které s sebou občas práce s lidmi v dynamicky se rozvíjející společnosti přináší
Nabízíme:
• Práci na HPP
• Motivující mzdové ohodnocení (fixní a variabilní složka mzdy)
• Zaměstnanecké benefity (stravenky, 25 dní dovolené, multisport karta, cafeterie - Benefit plus a další nefinanční výhody, jako je možnost sickday, flexibilní pracovní doba - začátek a konec dne, k dispozici je čaj/káva apod.)
• Práci s vysokou mírou samostatnosti
• Přátelský a pohodový kolektiv pozitivně naladěných, mladě smýšlejících lidí, jakož i zázemí a jistotu moderní, úspěšné a rychle se rozvíjející společnosti
• Moderní kanceláře v blízkosti MHD, s krásným výhledem na vltavské údolí
• Místo výkonu práce: Praha 4 – Modřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Odpadové hospodářství
Společnost, která působící v oblasti odpadového hospodářství.
Společnost, která působící v oblasti odpadového hospodářství.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3550820
Datum zveřejnění: 30.11.2018
2018-11-30
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Telefonní operátor Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.