Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka vedení společnosti
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která působí na trhu s výzkumným a laboratorním náčiním, hledáme vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Asistent/ka vedení společnosti.
Náplň práce
- Zpracovávání cenových nabídek, dle požadavků kolegů
- Připravování hromadných mailů
- Kompletní zpracovávání objednávek (potvrzení klientům, objednání u dodavatele, organizování/dohlížení na dopravu + komunikace s dodavatelem)
- Přijetí zboží a rozeslání klientům
- Tvorba faktur
- Účast na veřejných zakázkách (komunikace se zákazníkem/kolegy připravit zboží do VZ, přihlášení se do VZ včetně veškeré dokumentace, komunikace se zadavatelem a doplňování dokumentace VZ, objednávka a dodání zboží podle VZ, obnovování SKD – komunikace s pojišťovnami, FS ČSSZ)
- Zodpovědnost za CRM systém (update cen produktů, komunikace s poskytovatelem, aktualizace produktů)
- Komunikace s účetními (zasílání finančních dokladů účetním)
- Konference a školení - v Čechách i zahraničí
- Základní administrativa v kanceláři - evidence smluv, objednávání potřeb pro kancelář
Požadujeme
- VŠ vzdělání
- Znalost AJ (psaná i mluvená forma) – komunikativní úroveň – nutná pro práci! (denní písemný i telefonický styk v angličtině)
- Znalost dalších jazyků výhodou
- Řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič!, ochotný cestovat
- Praxi v administrativě min. 1 rok (i při studiu)
- Praxe z obdobné pozice výhodou
- Flexibilitu, samostatnost, aktivitu
- Organizační schopnosti
- Přiměřená pečlivost, počítačové znalosti (víc než jen zapnout počítač) - práce s CRM, MS Office, tabulkami apod.
Nabízíme
- Možnost práce v mezinárodním prostředí
- Možnost práce mimo kancelář
- Aktivní využívání AJ
- Kariérní růst
- Práci na plný úvazek, případně zkrácený ¾ úvazek
- Nástup ideálně únor/březen
- Místo výkonu práce: Praha 6
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3569014
Datum zveřejnění: 3.1.2019
2019-01-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.