Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka – oddělení Forenzních služeb
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost, která se specializuje na oblast auditu, daní, advisory, transakcí a forenzních služeb, hledáme novou kolegyni na pozici Asistentka do oddělení forenzních služeb.
Hledáme přátelskou a otevřenou osobnost, která si dokáže stanovit priority. Vzhledem k tomu, že na pozici budete mít na starost administrativní podporu manažerům společnosti, musíte být organizačně zdatná.
V rámci své práce budete:
- vést kalendáře manažerům
- organizovat schůzky a služební cesty
- vyřizovat korespondenci a formátovat dokumenty
- pracovat s klientskými daty (databázemi)
- komunikovat s klienty a kolegy z jiných kanceláří společnosti
- další ad hoc úkoly
Co od Vás očekáváme:
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- praxe na administrativní pozici velkou výhodou
- znalost anglického jazyka (e-mailová a telefonická komunikace)
- velmi dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- samostatnost, ale i schopnost týmové práce
- pečlivý přístup k práci
Nabízíme Vám:
- práci v renomované společnosti s přátelským kolektivem lidí
- práci na full-time
- komplexní zaškolení
- zaměstnanecké benefity v hodnotě 27 000 Kč, které lze čerpat dle osobních preferencí (vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, permanentky do fitness center, penzijní připojištění, stravenky a další)
- 6 týdnů dovolené
- životní pojištění
- firemní aktivity – teambuildingy, vánoční večírek, letní párty, sportovní soutěže
- nástup možný dohodou
- moderní kanceláře: Praha 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3580844
Datum zveřejnění: 17.1.2019
2019-01-17
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.