Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního oddělení & HR asistent/ka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá na evropském trhu výrobou a prodejem mraženého pečiva, margarínů, tuků, olejů a majonéz, hledáme vhodného kandidáta - samostatnou, spolehlivou a pečlivou kolegyni či kolegu na pozici Asistent/ka obchodního oddělení & HR asistent/ka.
Požadujeme
- znalost práce na PC – MS Office (především Excel, pokud se vyznáte v programu SAP, tak jenom dobře :), ale není to podmínkou)
- znalost AJ – slovem i písmem
- výborné komunikační dovednosti
- samostatnost, proaktivní přístup a zájem o různorodou práci
Náplň práce
- zpracovávání specifikací a dokumentů pro zákazníky
- evidence a koordinace přepravy týkající se gastrozařízení
- komunikace s obchodními zástupci, dodavateli a přepravci
- příprava HR dokumentů, pracovních smluv, BOZP a podpora v HR oblasti
- zpracovávání podkladů pro mzdy
- tvorba pravidelných statistik, práce v Excelu
- zajišťování vzorků
- podpora obchodního týmu
- fleet asistent/ka, komunikace a zodpovědnost za vozový park
- organizace korespondence a příprava dokumentů
- zařizování letenek, případně ubytování pro naše zahraniční kolegy
- řešení ad hoc úkolů
Nabízíme
- zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci v prosperující společnosti
- možnost kariérního postupu
- přátelské a pohodové pracovní prostředí
- dobré pracovní podmínky a motivující finanční ohodnocení
- práci na HPP
- firemní benefity (stravenky, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijko, časté degustace :)
- zázemí kanceláře na Praze 5 – Nové Butovice
- nástup dle dohody, čím dříve, tím lépe :)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3596327
Datum zveřejnění: 8.3.2019
2019-03-08
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Personalista, Personální konzultant, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.