Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Specialist
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na prodej kuchyňského zboží a zahradního nářadí, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Service Specialist.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky - distributory
- Příjem, kontrola a zpracování objednávek
- Interní evidence objednávek, dodacích listů a faktur
- Řízení dodávek zboží zákazníkům (komunikace s centrálním skladem, přepravci)
- Zpracování faktur za dopravu, jejich kontrola
- Zpracování penalizačních faktur od obchodních partnerů
- Řešení zákaznických reklamací
- Vystavování dobropisů pro čtvrtletní/kvartální bonusy
- Řešení faktur po splatnosti
- Zakládání, změny, opravy cen (komunikace s centrálou)
- Podpora a úzká spolupráce s obchodním oddělením
Požadujeme:
- Pro-zákaznické myšlení a aktivní přístup k řešení nastalých situací
- Samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
- Angličtinu na komunikativní úrovni
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
- Znalost práce v SAPu výhodou, nikoliv podmínkou
- Motivaci plnit stanovené cíle
Nabízíme:
- Pohodové pracovní prostředí v malém přátelském týmu
- Práci na full-time
- Flexibilní pracovní dobu – důležité je hlavně mít práci hotovou
- Možnost práce z domova po dohodě s vedoucím
- 5 týdnů dovolené
- iPhone jako služební telefon i pro soukromé využití, notebook
- Možnost firemních benefitů:
1. stravenky 110 Kč v podobě platební karty Ticket Restaurant,
2. health příspěvek v hodnotě 1.100Kč/měsíc
3. penzijní připojištění
4. tarif pro mobilní telefon pro rodinné příslušníky
5. připravované kurzy AJ
- Nástup možný ihned
- Kancelář: Praha 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3597946
Datum zveřejnění: 11.3.2019
2019-03-11
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Obchodní referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.