Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Koordinátor/ka zákaznické podpory a specialista/ka obchodu
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Brno
Brno
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, největšího hráče v oblasti prodeje náhradních dílů do zemědělství s centrálou v Holandsku, hledáme zajímavého kandidáta na pozici Koordinátor/ka zákaznické podpory a specialista/ka obchodu.
O čem je tato pozice?
- Ochota pomoci zákazníkům s jakýmkoliv požadavkem
- Schopnost orientovat se na výsledky své vlastní práce a výsledky celého týmu
- Podpora registrovaných zákazníků po emailu, telefonu a chatu
- Koordinace menšího týmu spolupracovníků
- Podpora zákazníků v oblasti nových obchodních řešení
Dále bude tvou náplní:
- Budeš jedním z klíčových pilířů naší zákaznické podpory na emailu, chatu a telefonu
- Budeš koordinovat a vyvíjet malý tým spolupracovníků zákaznické podpory
- Budeš zodpovědný za spokojenost našich zákazníků s naším servisem
- Po zapracování na zákaznické podpoře se staneš klíčovým kontaktem pro naše zákazníky a náš tým v oblasti nových obchodních řešení (30% práce v terénu, EDI – elektronická výměna dat mezi systémy)
Požadujeme:
- Příjemnou komunikaci a odhodlanost pomoci lidem
- Nebát se udělat rozhodnutí a vzít odpovědnost do svých rukou
- Zkušenost s vedením nebo koordinací menšího týmu
- Základní znalost problematiky elektronické výměny dat a chuť se učit novým věcem
- Výborná znalost češtiny a pokročilá znalost anglického jazyka
- Nebát se práce v terénu s našimi zákazníky
Nabízíme:
- Příjemná atmosféra, málo byrokracie a k tomu spousta příležitostí
- Místo ve fajn týmu (nejmladšímu členovi je 22 a nejstaršímu 45 let)
- Jsme holandská rodinná firma a většina našeho podnikání se děje v západní a severní Evropě a proto smýšlíme jinak než naše konkurence
- Kanceláře na jihu Brna s jedním z nejlepších výhledů na Brno (Vienna point, 12 patro)
- Lekce angličtiny, pravidelné týmové a sportovní akce
- 5 týdnů dovolené a další benefity
- Klíčovým benefitem je však pro tebe to, jak tě práce bude bavit a naplňovat, a nikoliv jestli od nás dostaneš např. příspěvek na penzijní připojištění nebo ne
- Místo výkonu práce: Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.
Společnost PŘEDVÝBER.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3605730
Datum zveřejnění: 21.3.2019
2019-03-21
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Obchodní referent, Pracovník reklamačního oddělení Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.