Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník zákaznické podpory - řízení projektů
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Brno, Česko
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, českou ambiciózní SW firmu z Brna, která vyvíjí vlastní SW nástroje pro digitální podporu prodeje a interní komunikaci, hledáme vhodného kandidáta na pozici Pracovník zákaznické podpory - řízení projektů.
Je tvou doménou komunikace s lidmi a jejich koordinování, plánování a hlídání termínů a jsi akční a samostatný(-á)? Určitě tě nečeká nic jako nuda a rutina. Tvým úkolem bude starost o správnou realizaci našich obchodních projektů a také o spokojenost našich klientů a partnerů.
Náplň práce:
- Zajišťování spokojenosti a očekávání klientů efektivní realizací obchodních projektů kombinujících HW a SW
- Komunikace se zákazníky a partnery (B2B)
- Řešení základních technických úkolů
- Užívání si různorodé práce
Požadujeme:
- Zkušenosti nebo znalosti s řízením projektů nebo poskytováním zákaznické podpory (ideálně technického charakteru nebo v IT oblasti)
- Komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost pracovat samostatně a mít proaktivní přístup
- Nést zodpovědnost za úspěšnou realizaci projektů od A do Z
- Férové a otevřené jednání, spolehlivost, smysl pro detail
- Koncepční myšlení a schopnost si poradit i se složitějšími novými úkoly a najít nejlepší cestu, jak je vyřešit
- Komunikace v angličtině výhodou
Nabízíme:
- Seberealizaci a rozvoj ve firmě, kde práce dává smysl, jasné výsledky a přínosy
- Vliv na směřování firmy a podílet se na jejím rozvoji
- Skloubení práce s rodinným životem
- Flexibilní pracovní dobu v příjemném pracovním prostředí v centru Brna
- Různé benefity
- Férovou mzdu a odměnu
- Mladý a aktivní kolektiv s mnoha aktivitami
- Místo výkonu práce: Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3650512
Datum zveřejnění: 24.4.2019
2019-04-24
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, IT konzultant, IT manager, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.