Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Obchodní referent Praha centrum
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, významnou obchodní společnost, která poskytuje dovoz, vývoz a prodej barevných kovů a oceli, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní referent Praha centrum
Co pro nás budete dělat:
- administrativa spojená s realizací obchodních případů – back office pro obchodníky
- registrace uzavřených kontraktů v IS až po fakturaci obchodního případu
- dodržování platebních nástrojů
- operativní reakce na poptávky zákazníků v případě nepřítomnosti prodejce
- sledování a snižování pohledávek
- práce ve firemním IT systému – objednávka, součinnost s odd. logistiky, celní procedury, fakturace, likvidace došlých faktur, sledování skladových zásob
Koho hledáme:
- minimálně SŠ vzdělání
- němčina nebo angličtina na komunikativní úrovni (schopnost vést telefonický hovor nebo e-mailovou komunikaci)
- uživatelská znalost MS Office (Excel)
- dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti
- samostatnost, preciznost, zodpovědnost, loajálnost
- odborná praxe v obdobné pozici vítána
- základní znalost účetnictví a principů DPH výhodou, ale ne nutností
Co nabízíme:
- zaměstnání v renomované, stabilní a silné společnosti
- zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci
- prostor pro vlastní seberealizaci a osobní růst
- odpovídající finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity (kancelář v centru města, 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, fitness v sídle zaměstnavatele, úrazové pojištění)
- termín nástupu: ihned
- místo výkonu práce Praha 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3683844
Datum zveřejnění: 31.5.2019
2019-05-31
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Obchodní referent, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.