Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Fakturant-ka/Administrativní pracovník-pracovnice
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 - 27 000 Kč/měsíc20000 Kč/měsíc
20 000 - 27 000 Kč/měsíc20000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která se více než 90 let zabývá správou nemovitostí, v současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant-ka/Administrativní pracovník-pracovnice.
Náplň práce:
- účtování dodavatelských/odběratelských faktur, pokladních dokladů a interních dokladů
- evidence majetku - zařazení, odpisy, vyřazení
- závěrkové práce, měsíční/roční Rekonciliace rozvahových účtů na měsíční bázi
- konfirmace závazků a pohledávek ve skupině
- správa pohledávek
- příprava platebních příkazů
- zpracování bankovních výpisů a jejich zaúčtování
- správa datové schránky
- příprava statistických výkazů
- administrativní činnosti – poštovní zásilky, apod.
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, vhodné i pro absolventy
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost účetních předpisů a souvisejících postupů výhodou
- dobrá znalost MS Office, znalost SW POHODA výhodou
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka výhodou
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a iniciativní přístup k řešení problémů, ochota vzdělávat se
Nabídka:
- práce na HPP, zázemí v rodinné společnosti
- plat: 23 000 – 25 000 + bonusy dle výkonu
- benefity: mobil, lítačka zdarma, občerstvení na pracovišti (káva, nápoje), 3 sick days, 20 dní dovolené
- odpovídající zaškolení a podporu týmu
- uplatnění získaných zkušeností, další rozvoj a vzdělání
- místo výkonu práce – Praha 6
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3702872
Datum zveřejnění: 25.6.2019
2019-06-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista back office, Účetní Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20 000 - 27 000 Kč/měsíc20000 Kč/měsíc