Asistentka obchodního a servisního oddělení

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro našeho klienta, obchodní a servisní společnost, která dodává zdravotnickou techniku, zdravotnický materiál a zajišťuje komplexní servis zdravotnické techniky, hledáme zajímavé kandidáty na pozici Asistentka obchodního a servisního oddělení.

Náplň práce:

  • Kompletní administrativní a organizační podpora pro obchodní oddělení
  • Evidence a zpracování nabídek, objednávek a faktur v informačním systému
  • Správa dat v interním informačním systému
  • Příprava a zpracování podkladů pro obchodní zástupce a vedení společnosti
  • Příprava a zpracování podkladů a dokumentů pro veřejné zakázky a výběrová řízení
  • Zpracování reportů a statistických dat
  • Řešení logistiky (nakládky, vykládky, reklamace, servis)
  • Komunikace s dodavateli a v rámci celé společnosti
  • Fakturace a skladové hospodářství
  • Další možné dle potřeb vedení společnosti

Požadujeme:

  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • Zkušenosti z obchodu (zdravotnická technika, zdravotnictví) velkou výhodou
  • Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka (zejména e-mailová komunikace, případně telefonická), další jazyk výhodou
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office), znalost účetního softwaru MONEY S3 výhodou, nikoliv podmínkou
  • Rozhodnost, pečlivost a příjemné vystupování
  • Odolnost vůči stresu
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Aktivní přístup k práci, samostatnost i schopnost týmové práce

Nabízíme:

  • Moderní pracovní prostředí v dynamickém a přátelském pracovním kolektivu
  • Práci ve významné společnosti svého oboru
  • Práci na HPP
  • Zaškolení v oblasti obchodu a servisu zdravotních přístrojů, instrumentů a ortopedických implantátů, implantologických materiálů
  • Významnou podporu a možnost osobního i profesního růstu
  • Odpovídající platové ohodnocení včetně bonusového ohodnocení
  • Notebook, mobilní telefon, stravenky a další výhody společnosti
  • Firemní akce
  • Nástup ihned / dohodou
  • Výkon práce: Praha 9

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Adresa společnosti

PREDVYBER.CZ
Na Kozačce 1289/7
120 00 Praha 2
http://www.predvyber.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: konzultant PŘEDVÝBĚR.CZ
E-mail: poslat životopis
ID: 3725009   Datum zveřejnění: 25.7.2019   Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.