Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní asistent/ka pro daňové oddělení
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost, která se specializuje na oblast auditu, daní, advisory, transakcí a forenzních služeb, hledáme nového kolegu/ kolegyni do týmu poskytující administrativní a koordinační podporu pro daňové oddělení.
Hledáme přátelskou a otevřenou osobnost, která si dokáže stanovit priority a ráda se učí novým věcem.
V rámci své práce budete:
- připravovat interní dokumenty
- pracovat s tabulkami a interními databázemi
- podporou při přípravě a podání daňových přiznání
- podílet se na koordinaci plných mocí a smluv
- komunikovat s klienty a různými úřady
- další ad hoc úkoly
Co od Vás očekáváme:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- plynulou znalost českého/slovenského jazyka
- komunikativní znalost anglického jazyka (denní telefonická komunikace)
- schopnost dodržovat nastavené termíny
- klientský přístup
- přesnost, zaměření na detail
- týmového ducha
Nabízíme Vám:
- práci v renomované společnosti s přátelským kolektivem lidí
- práci na full-time
- komplexní zaškolení
- práce s moderními technologiemi (např. paperless office)
- zaměstnanecké benefity v hodnotě 27 000 Kč, které lze čerpat dle osobních preferencí (vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, permanentky do fitness center, penzijní připojištění, stravenky a další)
- 6 týdnů dovolené
- iPhone
- životní pojištění
- flexibilní pátky
- firemní aktivity – teambuldingy, vánoční večírek, letní párty, sportovní soutěže
- nástup možný dohodou
- moderní kanceláře: Praha 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3747712
Datum zveřejnění: 26.8.2019
2019-08-26
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.