Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník Front Desku a e-podatelny
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsou vašimi přednostmi samostatnost a rozhodnost?
Máte předchozí zkušenosti s pasivní linkou a administrativou?
Do našeho pracovního kolektivu hledáme právě Vás na pracovní pozici Pracovník Front Desku a e-podatelny, kde budete telefonicky komunikovat s našimi klienty/vlastníky jednotek o chodu domu a zajišťovat činnosti spojené s příjmem došlých dokladů.
Jaké budou vaše konkrétní odpovědnosti?
- Administrativa spojená s hovory a požadavky zákazníků
- Zpracování došlých dokladů v elektronické i papírové podobě
- Skenování, tisk, ukládání a zadávání dokladů do oběhu interního evidenčního systému, archivace
- Podpora kolegů, komunikace s účetními SV a správci objektů
- Analýza potřeb zákazníka, poskytování aktuálních informací
- Práce s PC a systémy
Co od vás očekáváme?
- Komunikační dovednosti na výborné úrovni
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou
- Znalost angličtiny (základní komunikativní dovednost)
- SŠ vzdělání ukončené maturitou
- Min. 1 rok praxe na pozici administrativní podpora
- Uživatelská znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Internet
- Proaktivitu, spolehlivost a preciznost, vstřícnost a smysl pro detail
Co vám nabízíme?
- Práci na plný nebo částečný úvazek, HPP či OSVČ
- Směnný provoz 8.00 – 18.00 hodin
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Zázemí stabilní společnosti
- Dlouhodobou pracovní příležitost
- Mobilní telefon k soukromému použití
- Možnost mimořádných odměn
- Občerstvení na pracovišti
- 3 dny sick days
- 5 dní volna nad rámec zákonné dovolené navázané na plnění pracovních úkolů
- Termín nástupu: od 1.12.2019, možnost i dřívějšího nástupu.
- Místo výkonu práce: Praha 9
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3814778
Datum zveřejnění: 20.11.2019
2019-11-20
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Recepční Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.