Administrativní podpora kanceláře - Office manager

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro našeho klienta - společnost, která se zabývá montáží klimatizací, tepelných čerpadel a velkoobchodem s náhradními díly pro klimatizace a tepelná čerpadla hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní podpora kanceláře - Office manager.

Náplň práce:

  • Zajištění potřebné administrativy kanceláře – objednávky, fakturace
  • Organizace kanceláře a montážních techniků, administrativní podpora
  • Provoz skladu (výdej, příjem )

Požadujeme:

  • Praxe na administrativních pozicích vítána
  • Základní technické myšlení
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou
  • AJ výhodou
  • Ochota zdokonalovat se ve své práci, flexibilita, zodpovědnost

Nabízíme:

  • Zajímavou práci na HPP, která Vám nabízí možnost osobního růstu
  • Mobilní telefon, sick days
  • Místo výkonu práce: Praha 4

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3857211  Datum zveřejnění: 27.1.2020  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.