Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka v advokátní kanceláři
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která je jednou z jednou z největších a nejstarších advokátních kanceláří v České republice, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka v advokátní kanceláři.
Náplň práce:
- Administrativní a organizační podpora vedení kanceláře v čase 12-21 hodin (flexibilní)
- Zajištění řádného chodu kanceláře vedení společnosti
- Organizace a koordinace schůzek
- Zajištění občerstvení na schůzkách a poradách vedení společnosti
- Komunikace a spolupráce s ostatními členy sekretariátu advokátní kanceláře
- Plnění ad-hoc úkolů
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání s maturitou, VŠ není podmínkou
- Výborná znalost anglického jazyka (běžná komunikace, telefonické rezervace, domlouvání schůzek a obsluha hostů)
- Předchozí zkušenosti na pozici recepční/asistentky výhodou
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC (Outlook, Word, PowerPoint)
- Aktivní přístup k práci, flexibilitu, samostatnost, loajalitu,
- Pečlivost a zodpovědnost
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
Nabízíme:
- Práci na HPP (pracovní doba 12 – 21, flexibilní)
- Luxusní pracovní prostředí
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Přátelský kolektiv administrativního oddělení advokátní kanceláře
- Aktivní využití cizích jazyků
- Příspěvky na stravování, sportovní vyžití a další benefity
- Účast na prestižních kulturních akcích
- Perspektivní zaměstnání s možností kariérního postupu
- Místo výkonu práce: Praha 4 - Pankrác - blízko metra
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3869536
Datum zveřejnění: 12.2.2020
2020-02-12
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.