Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office & HR Coordinator
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, dynamickou, rychle pohybující se společnost spotřebního zboží, hledáme vhodného kandidáta na pozici Office & HR Coordinator.
Náplň práce:
Hledáme někoho, kdo svým nasazením a optimismem pomůže rozvíjet kulturu celé firmy, postará se o plynulý chod kanceláře a bude pravou rukou HR.
- Odpovědnost za plynulý chod kanceláře (50 zaměstnanců)
- Objednávky služeb a zboží včetně výběru dodavatele (kancelářské potřeby, občerstvení, vizitky, služební cesty)
- Koordinace recepce, zástup recepce
- Další administrativní a komunikační podpora (práce v interním CRM)
- Koordinace vybraných personálních činností (benefity, preventivní péče, vzdělávání, správa personálního systému)
- Organizace firemních oslav
Požadujeme:
- Vzdělání: SŠ s maturitou
- Praxe: na obdobné pozici 2 roky
- Jazyky: ČJ výborně, AJ aktivně (vícejazyčný tým)
- Chuť samostatně pracovat
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Znalost MS Office
- Zkušenosti s oboru HR a znalost korporátního prostředí vítáme
- Hledáme někoho, kdo svým nasazením a optimismem pomůže rozvíjet kulturu celé firmy, postará se o plynulý chod kanceláře a bude pravou rukou HR
Nabízíme:
- Pestrou a samostatnou práci na HPP ve stabilní mezinárodní společnosti
- Zajímavé platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní dobu
- Dovolenou nad rámec zákona
- Multisport, Cafeterie až 1500/měsíčně
- Stravenky a další (firemní mobil, notebok atd.)
- Místo výkonu práce Praha 5
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3894361
Datum zveřejnění: 18.3.2020
2020-03-18
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Personalista, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.