Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Účetní / administrativa - správa budov
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Brno
Brno
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, významnou společnost, která je spolehlivým dodavatelem staveb, hledáme vhodné kandidáty na pozici Účetní / administrativa - správa budov - vhodné i pro absolventy.
Náplň práce:
- Správa budov – administrativa, rozúčtování nákladů jednotlivých SVJ až po jednotlivé vlastníky
- Rozúčtování nákladů pro provoz nemovitostí
- Vedení účetnictví jednotlivých SVJ, nemovitého majetku
- Spolupráce s ekonomickým oddělením firmy
- Jednání s dodavateli médií (el. eng., plyn, teplo, aj.) a služeb
- Vedení pohledávek
- Komunikace s výbory SVJ, případně majiteli nemovitostí
Požadujeme:
- SŠ/VŠ ekonomického směru se znalostí podvojného účetnictví - vhodné i pro absolventy
- Výhodou praxe v oboru správy nemovitostí (rozúčtování nákladů na jednotlivé vlastníky, fond oprav, agenda SVJ, aj.)
- Výhodou znalost problematiky vč. legislativy – vyhlášek a nařízení vlády souvisejících se správou nemovitého majetku a SVJ
- Výhodou znalost rozúčtovacího software (WinDomy, nebo Domovník)
- Výhodou znalost některého účetního software, informačního systému (SAP, Kelwin, KelSQL)
- Komunikativní přístup, týmového ducha, rychlé učení se novým věcem, flexibilitu
Nabízíme:
- Zázemí stabilní české firmy
- Platové ohodnocení odpovídající náplni práce
- Práci ve zkušeném kolektivu, kde hledáme, jak to jde a ne jak to nejde
- Pracovní pozice (HPP) bude uzavřena na jeden rok se zkušební dobou 3 měsíce
- Stravenky
- Motivační prémie za dobře odvedenou práci
- Příspěvek na dopravu pro mimobrněnské uchazeče
- Místo výkonu práce: Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3902713
Datum zveřejnění: 14.4.2020
2020-04-14
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Fakturant, Specialista pohledávek, Účetní Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.