Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, státní příspěvkovou organizaci, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky.
Požadavky:
- středoškolské vzdělání s maturitou (knihovník, informační specialista výhodou)
- povědomí o problematice technické normalizace - výhodou
- kladný vztah k IT - dobrá uživatelská znalost základního kancelářského SW a schopnost orientace v prostředí databází
- výbornou znalost českého jazyka
- komunikativní znalost anglického jazyka včetně základní orientace v technickém textu
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost komunikace se zákazníkem
- psychickou odolnost
Pracovní náplň:
- technická podpora uživatelů informačního systému ČSN online (obsluha emailové adresy a informační telefonní linky)
- poskytování informací o technických normách a o technické normalizaci obecně (obsluha emailové adresy a informační telefonní linky) – práce s bibliografickými a plnotextovými databázemi
- zpracování cenových nabídek, vyřizování objednávek tuzemských i zahraničních
- obsluha v prodejně technických norem (prodej publikací)
- vystavování faktur
- vedení pokladny
- administrativní podpora oddělení
Nabízíme:
- různorodou práci v organizaci jediné svého druhu na území ČR, možnost zapojit
- se do vývoje nových produktů a služeb
- nástup od 1. září 2020 nebo dle dohody
- zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, možnost navázání dlouhodobé spolupráce
- pružné rozvržení pracovní doby
- 25 dnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (sick-days, Unišek+FKSP, stravenková karta)
- finanční ohodnocení dohodou, a to na základě dosaženého vzdělání a zkušeností
- možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
- pracoviště Praha 8 - Palmovka
V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3929328
Datum zveřejnění: 25.6.2020
2020-06-25
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Helpdesk operátor, Pracovník reklamačního oddělení Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.