Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Fakturant/ka - Asistent/ka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která obchoduje, přepravuje a dodává sypké hmoty, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka - Asistent/ka
Náplň práce:
- odpovědnost za administrativní chod kanceláře
- komunikace s externími dodavateli služeb – operátor, účetní společnost, správce IT
- administrativní podpora generálního a obchodního ředitele společnosti
- komunikuje s externími subjekty zajišťujícími služby BOZP a PO
- komunikuje s externími subjekty zajišťujícími revize a kontroly zařízení
- koordinace vozového parku společnosti
- komunikuje a koordinuje činnosti související s certifikací ISO
- realizuje pravidelné činnosti vyplývající z výkaznictví a účetnictví
- komunikuje s orgány státní správy a samosprávy
- zajišťuje komplexní marketingové činnosti včetně eventů a reklamních předmětů
- práce s podnikovým systémem (objednávky, fakturace, inventura, vedení pokladny)
- kontroluje faktury přijaté (FDS) věcná stránka
- evidence skladů v MS5
Požadavky:
- obecné znalosti o fakturaci nebo účetnictví v obchodní společnosti
- samostatnost, loajalita k zaměstnavateli, aktivní přístup k řešení nastalých problémů
- bezproblémová komunikace s obchodními partnery a ostatními kolegy na pracovišti
- uživatelská znalost práce na PC (MS office, Outlook + internet)
- výhodou je němčina na komunikativní úrovni (telefon, e-mail), není však podmínkou
- minimálně SŠ vzdělání
Nabízíme:
- dlouhodobou spolupráci na HPP
- stravenky
- menší kolektiv
- individuální přístup firmy „rodinného typu“
- pružná pracovní doba
- zajímavá a ne jednotvárná práce
- nástup ideálně ihned, případně dohodou
- máme zákazníky, kteří mluví NJ
- Místo pracoviště - Praha 5 - Jinonice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 3942918
Datum zveřejnění: 27.7.2020
2020-07-27
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Specialista back office Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.