Administrátor/ka - koordinátor/ka vzdělávání

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti


Pro našeho klienta, renomovanou školící a poradenskou agenturu spolupracující s největší domácí automobilkou, hledáme zkušeného, zodpovědného a dynamického Administrátora/ku – koordinátora/ku vzdělávání.

Hlavní pracovní náplň:

  • Práce s databází vzdělávání ŠKODA (interní softwarový systém):

o Evidence účastníků a vzdělávacích akcí

o Prezence a omluvy ze vzdělávacích akcí

o Management termínů a lokalit vzdělávání

o Reporting a feedback vzdělávacích akcí

o Fakturace školení

o Přenášení plánů školení a kvalifikačních cest do systému

o Sledování naplněnosti vzdělávacích akcí (zájemců a volných míst)

o Dozorování aktuálnosti databází (aktuálnost informací a souborů)

o Přípravy a tisky certifikátů ke zkouškám

o Sledování kvalifikačních vzdělávacích cest

  • Intenzivní komunikace s účastníky vzdělávání, s importérem, se školiteli (především telefonicky, e-mailem) - přihlašování, odhlašování, řešení situací
  • Reporting lektorských aktivit vzdělávacích týmů
  • Spolupráce při vytváření školících plánů (s vedoucími vzdělávacích týmů)
  • Management certifikačních zkoušek (účastníci, komise, lokality, pozvánky, certifikáty…)

Požadujeme:

  • Znalost práce s MS Windows (Word, Excel – pokročilá znalost, PPT, Teams, Outlook) a přirozená schopnost práce v interním databázovém software (ovládání, používání pokročilých funkcí, schopnost hledat řešení)
  • Výborné komunikační dovednosti (verbální i písemné), prozákaznická orientace
  • Angličtina nebo němčina – (nutné pro doplňkovou komunikaci – mailová komunikace, hlavní činnost v českém jazyce)
  • Přesnost, pečlivost a samostatnost, schopnost hledat řešení
  • Přirozené organizační schopnosti, analytické myšlení, flexibilita, rozhodnost
  • Samostatnost, pečlivost a důslednost, schopnost učit se novým úkolům
  • Odolnost vůči zátěži a pracovnímu stresu

Výhodou:

  • Zkušenosti s klientským servisem (firemní recepce, zákaznická info/help linka)
  • Zkušenost s back office pro terénní týmy (prodejní, vzdělávací apod.)

Nabízíme:

  • Práci ve stálém pracovním poměru
  • 1 den home-office
  • Vlastní kancelář, kompletní kancelářské vybavení
  • Zodpovědnou a zajímavou práci pro špičkového klienta
  • Práce v přátelském a příjemném prostředí
  • Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
  • Firemní benefity (stravenky, MHD-jízdenka)
  • Sick days
  • Interní růst a vzdělávání
  • Dovolená 25 – 27 dní v roce
  • Lokalita pracoviště: Praha 3
  • Předpokládaný nástup: duben 2021

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4031266  Datum zveřejnění: 9.2.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.