Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního oddělení, obchodní administrátor/ka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Brno
Brno
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, distributora softwaru pro návrh plošných spojů v oboru vývoje elektroniky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka obchodního oddělení, obchodní administrátor/ka.
Jedná se o malou, dynamickou a úspěšnou společnost. Na trhu patří v oboru k největším, distribuované produkty najdete již více než 20 let v největších a nejmodernějších firmách působících v České a Slovenské republice.
Náplň práce:
- aktivní denní řešení firemní a obchodní agendy společnosti
- vystavování nabídek, objednávek, faktur a ostatních presales/sales dokumentů
- poskytování informací zákazníkům a zájemcům o produktech
- aktivní telefonická a emailová komunikace se zákazníky a potenciálními klienty
- samostatná práce na obchodních případech (od prvního kontaktu až po zaslání faktury)
- starost o svěřené obchodní případy
- zpracovávání přehledu potenciálních obchodů (forecasting)
- administrativní podpora sales & support týmu
- administrativní podpora marketingu
- organizační zajišťování odborných akcí společnosti
Požadujeme:
- dobré, prokazatelné výsledky v předcházejících činnostech (práce, brigáda)
- výborné komunikační schopnosti
- příjemné a profesionální vystupování
- ochota učit se novým věcem
- aktivní znalost anglického jazyka
- rutinní znalost práce s PC
- organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost
- loajalita k zaměstnavateli
Výhodou:
- zkušenosti s ovládáním software SalesForce, SW Pohoda, MS Office
- zkušenosti s prodejem softwarových produktů
- zkušenosti s prací v obchodním týmu
- technické cítění, elektrotechnika
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr
- dobré platové ohodnocení: základní hrubá mzda až 30.000 Kč + výkonnostní prémie
- každoroční valorizace základu mzdy
- 7 hodinová pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- pěkné a moderní pracovní prostředí v Brně s výbornou dopravní dostupností - Babák Office
- aktivní podíl na rozvoji dynamické firmy
- přátelský a nekuřácký kolektiv
- nástup možný ihned
- lokalita Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4032775
Datum zveřejnění: 12.2.2021
2021-02-12
lokalita: Brno Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Obchodní referent Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.