Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka obchodu a nákupu
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Hlavní město Praha, Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která je významným distributorem surovin a ingrediencí té nejvyšší kvality pro potravinářství, krmivářství, doplňky stravy, kosmetiku, bytovou a speciální chemii, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka prodeje a nákupu.
Náplň práce:
- zajištění chodu kanceláře
- administrativní podpora prodeje
- příjem objednávek, jejich evidence a další zpracování dle instrukcí
- práce v prodejním modulu firemního programu Helios
- zadání a vystavení dokladů spojených s prodejem a dodáním materiálu
- informace o stavu skladových zásob
- evidence veškerých vzorků dodaných klientům
- organizace mezinárodní dopravy a dodávek materiálů a vzorků, sledování průběhu dodávky materiálů a vzorků
- organizace clení příchozích zásilek včetně reportů pro mateřskou společnost
- asistentské práce pro vedení společnosti
- postupy a činnosti vyplývající z požadavků FAMI QS
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání (výhodou ekonomický/chemický obor)
- komunikativní AJ (zejména pro písemnou komunikaci)
- znalost práce na PC - MS Office
- znalost programu Helios výhodou
- schopnost komunikace s klienty, prodejci, přepravci
- systematičnost, důslednost, týmové zaměření
- schopnost týmové práce v malém kolektivu
Nabízíme:
- práci na HPP
- smlouvu na dobu neurčitou s 6 měsíční zkušební dobou
- základní plat 35 000 Kč + osobní ohodnocení až 5 000 Kč
- pružnou pracovní dobu dle domluvy
- možnost home office (30% pracovního času)
- fitness zdarma, možnost využití sauny na pracovišti
- 5 týdnů dovolené
- firemní benefity pro dovolenou, vzdělávání a aktivity dětí
- možnost příspěvku na penzijní/životní připojištění
- místo výkonu práce: Praha 4 – Braník
- možnost nástupu: únor/březen 2021
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4033904
Datum zveřejnění: 15.2.2021
2021-02-15
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Obchodní referent, Office manager Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.