Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka generálního ředitele
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi největší servisní firmy v České republice a Slovensku v oblasti pravidelné preventivní údržby a prohlídek v případě poruch výtahů, eskalátorů a pohyblivých chodníků, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentky generálního ředitele
Náplň práce:
- zajištění plynulého chodu kanceláře
- účast na manažerských poradách se zajištěním zápisu (v angličtině)
- příprava reportů a prezentací (mj. v angličtině)
- obsluha datové schránky
- administrativní podpora - objednávky kurýrů, taxi služeb, hotelů atd.
- likvidace režijních faktur
- zajištění kancelářských potřeb, občerstvení
- péče o návštěvy, zodpovědnost za zasedací místnosti, přípravu na jednání
- spolupráce na organizaci společenských eventů
- přepojování a vyřizování telefonátů a poskytování všeobecných informací o společnosti
- na recepci s Vámi bude ještě kolegyně
Požadavky:
- ideální je předchozí zkušenost z pozice asistentky ředitele/managementu
- ovládat angličtinu na pokročilé úrovni slovem i písmem
- pracovat na pokročilé uživatelské úrovni s MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
- zorganizovat si čas, určit priority
- být časově flexibilní (obvyklá pracovní doba 8-14:30, ale vyjímečně může dojít k posunu)
Nabízíme:
- perspektivní a stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní společnosti
- 5 dní osobního volna nad rámec zákonné dovolené
- 3 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravenky nad rámec zákona
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na sport/relax
- benefitní systém cafetérie
- notebook, telefon
- příjemné prostředí našich kanceláří v areálu Waltrovka (přímo u metra B - Jinonice)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4041153
Datum zveřejnění: 3.3.2021
2021-03-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Recepční Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.