Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Assistant
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Praha
plný úvazek
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, dynamicky rostoucí mezinárodní společnost, která je v Evropě předním lídrem v oblasti poskytování pronájmu vratných obalů pro obchodní řetězce čerstvého zboží, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Service Assistant.
Vaše náplň práce:
- evidence, zpracování a potvrzení objednávek v interním systému
- e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky
- organizace a kontrola přepravy zásilky
- úzká spolupráce s Asset Managery a s ostatními odděleními v rámci celého regionu
- řešení reklamací a návrh vhodných možností k vyřešení nastalé situace ke spokojenosti zákazníka
- další administrativní náležitosti (korespondence, fakturace, kontrola plnění obchodních smluv)
- reporting v Microsoft Excel
Očekáváme:
- SŠ vzdělání
- alespoň 1 rok praxe v zákaznickém servisu, zkušenosti s administrativou
- perfektní znalost češtiny
- výborné komunikační dovednosti
- velmi dobrá znalost angličtiny (komunikace s centrálou, s kolegy z regionu)
- velmi dobrá znalost Excelu (na úrovni kontingenční tabulek podmínkou)
- znalost SAPu výhodou, nikoliv podmínkou
- organizační schopnosti
- schopnost týmové, ale i samostatné práce
- důslednost pro dodržování termínů
- životopis v AJ
Nabízíme:
- zaměstnání ve stabilní společnosti, která se snaží budovat udržitelnou budoucnost (redukce CO2, zero-waste produkty)
- zajímavá práce v profesionálním týmu se skvělou týmovou atmosférou
- profesionální zaškolení a jazykové kurzy placené zaměstnavatelem
- práce na HPP
- občerstvení na pracovišti (káva, společné snídaně)
- flexibilní pracovní doba (pevná část 10:00 – 14:00)
- možnost práce na home-office
- 12 000 Kč za rok v benefitním systému Cafeterie (sami si zvolíte, zda chcete příspěvek na sport, dovolenou, zdraví, vzdělávání nebo penzijní spoření)
- 5 týdnů dovolené
- 100 Kč stravenky (v papírově formě nebo formou Gastro Pass Card od Sodexa)
- každé 3 měsíce poukázka na masáž
- firemní akce – teambuldingy, velká vánoční party, sportovní akce aj.
- moderní kanceláře: Praha 9
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Vzdělávací kurzy, školení
Kafetérie
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Příspěvek na vzdělání
Možnost občasné práce z domova
Firemní akce
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
Jazykové znalosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.