Customer Care Support s maďarštinou

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je silným hráčem a významným hybatelem na trhu vlasové kosmetiky a kosmetických doplňků, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Care Support.

Pozice je vhodná i pro absolventy bez předchozí praxe, s dobrou znalostí angličtiny a maďarštiny.

Vaše náplň práce:

  • Administrativní činnost
  • Správa objednávek – B2C i B2B eshopy pro CZ, SK a HU

  • Administrace eshopu – listing produktů, schvalování klientů
  • Vystavování faktur vydaných/ zálohových vydaných, zpracování faktur přijatých (ne zaúčtování)
  • Správa pohledávek
  • Vedení docházky, cestovní výkazy
  • Pravidelné výkazy (Eko-kom), inventura ve skladu 2x za rok
  • Péče o kancelář – objednávání zásob, starost o květiny, kuchyňku
  • Kooperace s kolegyní na customer care oddělení = zastupitelnost
  • Zákaznická podpora
  • Každodenní komunikace se zákazníky – telefonem, emailem
  • Komunikace s OZ, se skladem a dopravními společnostmi
  • Vyřizování reklamací
  • Komunikace a spolupráce s účetní firmou
  • Spolupráce napříč odděleními
  • Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera

Očekáváme:

  • Středoškolské vzdělání a vyšší
  • Možné i bez předchozí praxe, pozice je vhodná pro i absolventy
  • Dobrá znalost anglického a maďarského jazyka
  • Komunikativní a trpělivá povaha
  • Proaktivní přístup a týmový hráč, který zvládne pracovat i samostatně
  • Práce v účetním systému POHODA výhodou
  • Pokročilé zvládnutí MS Office, zejména Excel
  • Záliba v kosmetickém sektoru výhodou

Nabízíme:

  • Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou
  • Mladý dynamický kolektiv
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Práce na home office po předchozí domluvě
  • Bonusy a prémie
  • Mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Stravenky dotované ze 100 % zaměstnavatelem
  • Multisport karta dotovaná ze 100 % zaměstnavatelem
  • Výuka AJ
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • Účast na firemních akcích – školení, teambuildingy, večírky
  • Občerstvení na pracovišti – káva, čaje, cola, čerstvé ovoce, sušenky
  • Zázemí moderních kanceláří na Praze 8

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Bonusy/prémie
Mobilní telefon
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Vzdělávací kurzy, školení
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Příspěvek na vzdělání
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Firemní akce

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Maďarský jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4120395  Datum zveřejnění: 12.7.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc