Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service Representative with English
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která je distributorem elektronických komponent, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Service Representative with English.
Náplň práce:
- Poskytování kvalitního servisu a podpory firemním zákazníkům
- Komunikace se zákazníky a vyřizování jejich požadavků
- Zpracování objednávek, nabídek včetně poskytování katalogových informací a informací týkající se dostupnosti položek na skladě a jejich dodacích lhůt
- Zajištění a kontrola správnosti objednávek, doby dodání a kvality produktů
- Projednávání se zákazníky možnosti navýšení objednávek a pomoc při výběru alternativních řešení
- Spolupráce s ostatními členy týmu na brněnské pobočce, případně i jiným týmům dle potřeby
Požadujeme:
- Předchozí praxe v zákaznickém servisu
- Velmi dobrá znalost českého a anglického jazyka slovem i písmem, další evropský jazyk výhodou
- Velmi dobré komunikační schopnosti a prozákaznický přístup
- Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office), zkušenosti s ERP systémem velkou výhodou
- Schopnost pracovat s více měnami v rámci mezinárodních objednávek
- Schopnost řešit nastalé situace ke spokojenosti klientů
- Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
- Životopis v anglickém jazyce
Nabízíme:
- Práce v mezinárodní společnosti s přátelským prostředím
- Práce na HPP
- Pracovní doba 8:00 – 17:00h
- Plat 35 – 45 000 Kč (dle zkušeností)
- 25 dní dovolené
- 3 sickdays
- Stravenky
- Lokalita práce Brno
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4121745
Datum zveřejnění: 13.7.2021
2021-07-13
lokalita: Brno - město Pozice: Administrativní pracovník, referent, Obchodní referent, Odborný prodejce, Office manager, Referent odbytu Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc