Transport & Customer Specialist

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost poskytující logistické služby na základě pronájmu a vrácení pro opakovaně použitelné palety výrobcům a distributorům v sektoru FMCG na evropském trhu, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Transport & Customer Specialist

Vaše náplň práce:

Vaše práce se bude skládat ze 2 částí:

1) Organizování dodávky a dopravy – správa dodávky v přidělené oblasti a organizace dopravy dle požadavků zákazníka

  • Spolupráce s koordinátorem dodávek a dopravy v případě nedostatku palet v dané oblasti
  • Organizace dopravy na základě podmínek a pravidel přepravce
  • Vyřízení dalších přepravních náležitostí – zpětná přeprava palet

2) Zákaznický servis a podpora back-office

  • Zaznamenávání nových zákazníků a jejich objednávek v interním systému
  • Plánování zásob ve spolupráce s obchodním týmem
  • Komunikace se zákazníky a zasílání pravidelných reportů s doporučeními
  • Fakturace rozdílu výsledné ceny zakázky a smlouvy
  • Podpora obchodního týmu při přípravě na obchodní jednání se zákazníky
  • Pravidelný monitoring interních aktivit (proces objednávek, fakturace, plnění KPI, distribuční sítě)
  • Komunikace s ostatními kolegy napříč odděleními
  • Identifikace a řešení nastalých situací/problémů

Cílem je zajistit správné zpracování objednávky a zajištění včasné přepravy za co nejnižší náklady pro zákazníka.

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • 1-2 roky zkušeností ze spedice/transportu
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zákazníky, primárně e-mail, občas telefonicky), perfektní znalost češtiny nebo slovenštiny
  • Dobrá znalost práce na PC (interní systém, SAP, Excel na úrovni kontingenčních tabulek – tvorba reportů)
  • Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
  • Schopnost si práci dobře zorganizovat

Nabízíme:

  • Zaměstnání ve stabilní společnosti
  • Forma spolupráce na HPP
  • Plat 35 – 40 000 Kč (dle Vašich zkušeností), roční bonusy na základě individuálních výsledků a hospodaření firmy
  • Zaškolení samozřejmostí (zaškolení proběhne ve Varšavě), support od kolegů v rámci ČR a zahraničí
  • Možnost cestování do zahraničí v rámci Evropy
  • 25 dní dovolené
  • Stravenky
  • Možnost částečné práce na home-office po předchozí domluvě se šéfem (po zapracování)
  • Moderní kanceláře: Praha 9 – Prosek (dobrá dostupnost MHD)

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Bonusy/prémie
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Vzdělávací kurzy, školení
Možnost občasné práce z domova
Zahraniční pracovní cesty

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4184473  Datum zveřejnění: 18.10.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc