Obchodní ředitel/ka

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Okres Kladno
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 45 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, společnost zabývající se zajištěním komplexní provozní správy budov a výrobních provozů, včetně hygienického servisu, zahrnující úklidové služby, ostrahu objektů a jejich údržbu, péči o zeleň, letní a zimní údržbu komunikací a technologické čištění, hledáme vhodné kandidáty na pracovní pozici Obchodní ředitel/ka.

Náplň práce:

  • budeš pověřen/a a zodpovědný/á za obchodní strategii, řízení obchodního týmu, koordinace veškeré činnosti v souladu s obchodní strategií, splňování cílů v organizaci
  • budování a udržování kontaktů a koordinace se zástupci zákazníka na jednotlivých obchodních projektech
  • zodpovědnost za rozdělení zákazníků dle rozsahu poptávaných služeb (dle významu pro společnost) v rámci týmu obchodního úseku
  • odpovědnost za chod obchodního úseku
  • rozvoj vztahů klíčových zákazníků a aktivní vyhledávání nových zákazníků
  • monitorování a analýza trhu, nacházení nových obchodních příležitostí
  • účast na pravidelných poradách obchodního úseku, na nařízených školeních
  • odpovědnost za agendu smluv (odpovědnost za celý proces uzavření smlouvy: návrh smlouvy, její připomínkování, drobné korekce, postoupení nejvyššímu vedení společnosti k odsouhlasení, zajištění podpisů na obou stranách, příp. dodatků a aktualizací)
  • vést svědomitou a odborně správnou činnost podřízených funkcí
  • podílení na plánování rozpočtu a jeho plnění
  • vedení obchodního týmu, kontrola a hodnocení kvality a výsledků práce podřízených pracovníků
  • monitoring obchodního trhu
  • účast na pravidelných poradách obchodního úseku, na nařízených školeních

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání, vhodné ekonomického směru
  • dobré uživatelské znalosti MS Office (word, excel, power point, outlook)
  • právní povědomí o obchodních smlouvách
  • proaktivní přístup a obchodní vyjednávání
  • přátelské, reprezentativní a komunikativní vystupování
  • řízení vztahů se zákazníky
  • znalost tvorby finančního plánování
  • ochotu učit se a sebe rozvíjet
  • řidičský průkaz sk. B
  • loajalita k firmě a odpovědnost za svěřenou práci
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou

Nabízíme:

  • dlouhodobé a stabilní zaměstnání na pracovní poměr
  • odpovídající finanční ohodnocení dle plnění obchodního plánu 42 000 – 90 000 Kč
  • 20 dní dovolené a 5 sickdays
  • notebook, mobilní telefon
  • služební automobil i k soukromým účelům
  • firemní výrobky za nákupní cenu
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • pravidelná školení k příležitosti rozvoje
  • firemní akce
  • nástup možný dle domluvy
  • místo výkonu práce: Kladno

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Auto i pro soukromé účely
Mobilní telefon
Sleva na firemní výrobky/služby
Notebook
Příspěvek na vzdělání
Zdravotní volno/sickdays
Firemní akce

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4200786  Datum zveřejnění: 10.11.2021  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 45 000 Kč/měsíc