Recepční - Asistentka

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Staré Město, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, renomovanou advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy, hledáme novou kolegyni na pozici Office Administrator/Recepční.


Vaše náplň práce:



  • Zajištění organizačně-administrativního chodu recepce (vyřizování přijatých hovorů, pošty, komunikace s dodavateli kancelářských potřeb, klienty, úřady či správou budovy, přijímání/vítání hostů a udržování pořádku a příjemného pracovního prostředí)

  • Podpora právníků (vázání smluv, support při ověřování podpisů, formátování a skenování dokumentů)

  • Správa datových schránek, archivace dokladů

  • Koordinace termínů pohovorů a výběrových řízení

  • Spolupráce s kolegy napříč firmou

  • Další administrativní úkoly dle potřeby


Očekáváme:



  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou

  • Velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Office – Excel, Word, PowerPoint)

  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace), německý jazyk výhodou

  • Velmi dobré organizační schopnosti

  • Vstřícný přístup a ochota být podporou pro ostatní kolegy

  • Aktivní přístup k řešení nastalých situací

  • Samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce


Nabízíme:



  • Stabilní zaměstnání v renomované advokátní kanceláři

  • Práce na plný úvazek

  • Zaškolení od zkušené kolegyně samozřejmostí

  • Možnost osobního a kariérního růstu na pozici Asistentky partnera

  • 30 dní dovolené, 3 sick days, neplacené volno

  • Vzdělávání podporované a dotované společností (firemní kurzy německého jazyka, pravidelná školení)

  • Příspěvek na stravování

  • Firemní akce

  • Kanceláře: Praha 1


Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.


Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.


Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!


Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Možnost delšího neplaceného volna
Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na vzdělání

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4344271  Datum zveřejnění: 1.6.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.