Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Recepční - Asistentka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Staré Město, Praha
Staré Město, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, renomovanou advokátní kancelář se sídlem v centru Prahy, hledáme novou kolegyni na pozici Office Administrator/Recepční.
Vaše náplň práce:
- Zajištění organizačně-administrativního chodu recepce (vyřizování přijatých hovorů, pošty, komunikace s dodavateli kancelářských potřeb, klienty, úřady či správou budovy, přijímání/vítání hostů a udržování pořádku a příjemného pracovního prostředí)
- Podpora právníků (vázání smluv, support při ověřování podpisů, formátování a skenování dokumentů)
- Správa datových schránek, archivace dokladů
- Koordinace termínů pohovorů a výběrových řízení
- Spolupráce s kolegy napříč firmou
- Další administrativní úkoly dle potřeby
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Velmi dobrou znalost práce na PC (zejména MS Office – Excel, Word, PowerPoint)
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace), německý jazyk výhodou
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Vstřícný přístup a ochota být podporou pro ostatní kolegy
- Aktivní přístup k řešení nastalých situací
- Samostatnost, ale i schopnost týmové spolupráce
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání v renomované advokátní kanceláři
- Práce na plný úvazek
- Zaškolení od zkušené kolegyně samozřejmostí
- Možnost osobního a kariérního růstu na pozici Asistentky partnera
- 30 dní dovolené, 3 sick days, neplacené volno
- Vzdělávání podporované a dotované společností (firemní kurzy německého jazyka, pravidelná školení)
- Příspěvek na stravování
- Firemní akce
- Kanceláře: Praha 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Možnost delšího neplaceného volna
Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na vzdělání
Dovolená více než 5 týdnů
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na vzdělání
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4344271
Datum zveřejnění: 1.6.2022
2022-06-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.