Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník/ce
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Hostivař, Praha
Hostivař, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, odborný velkoobchod s klimatizační a chladící technikou, tepelnými čerpadly a vzduchotechnikou, hledáme novou kolegyni/kolegu pro administrativní podporu.
Vaše náplň práce:
- Zajištění chodu recepce a kanceláří (přijímání a vítání hostů, vyřizování pošty, telefonátů, objednávání kancelářských potřeb)
- Vystavování faktur
- Podpora obchodního týmu a skladu (zjišťování potřebných informací, vypracování základních cenových nabídek a další ad hoc úkoly)
- Zajištění přepravy produktů k zákazníkům a případné řešení nastalých situací
- Marketingová podpora (zajištění vizitek, tisk katalogů)
- Spolupráce s ostatními kolegy napříč firmou
- Další administrativní úkoly dle potřeby
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (zejména e-mailová komunikace)
- Dobrá znalost práce na PC (Outlook, Excel na úrovni kontingenčních tabulek)
- Velmi dobré organizační schopnosti a zodpovědný přístup k práci
- Ochota se učit novým věcem
- Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti a práci v malém kolektivu
- Práce na plný úvazek
- Pomoc při zaškolení od zkušených kolegů samozřejmostí
- Vzdělávání podporované společností
- Nástupní plat 30 000 – 33 000 Kč (dle Vašich zkušeností), po kompletním zapracování možnost navýšení
- Možnost občasné práce z domova po dohodě se šéfem
- Multisport karta
- Notebook, mobilní telefon i pro soukromé účely
- Zvýhodněné investiční životní pojištění
- Teambuildingy
- Kanceláře: Praha 10 (bezproblémové parkování v areálu společnosti)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělávací kurzy, školení
Firemní akce
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4344381
Datum zveřejnění: 1.6.2022
2022-06-01
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Obchodní referent, Recepční Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc