Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office manager/ assistant
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha ÚAN Florenc, Křižíkova, Nové Město, Česko
Praha ÚAN Florenc, Křižíkova, Nové Město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek, živnost
plný úvazek, živnost
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
For our client, a company operating in the field of hospitality, we are looking for suitable candidates for the position of
Office manager/Assistant.
Job description:
- Supporting the smooth operation of the office (reception, care about visitors, coordination of office supplies, mail, utilities suppliers)
- Administrative support (preparation of presentations and materials for meetings, preparation and editing of tables/budgets, copying, formatting, translating of documents, adjustments and archiving of contracts etc.)
- Administrative tasks related to communication with authorities
- Support of managers (travel plans)
- Writing meeting minutes and keeping a track on the performance
- Conduct research and analyses with the aim to get desired results
Requirements:
- Fluent in English, other languages (Russian, German are an advantage)
- Great verbal and written manner of communication in Czech and in English
- High proficiency with the MS Office Suite, particularly Word, Excel, and PowerPoint
- Attention to detail, focused on delivery and able to work independently
- Strong organisational skills with time management punctuality
What can we offer:
- Cooperation on the main employment relationship or trade license
- Interesting salary evaluation
- Enjoying a variable schedule
- Work in the
center of Prague
If you are interested in this offer, please send us your structured CV. We will contact you as soon as possible.
Candidates, who are not suitable for the position, will not be contacted by PŘEDVÝBĚR.CZ.
I agree, that my personal data, provided to PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. for the purpose of employment transmission, are handled according to law no 110/2019 Sb. Provided data are kept in the database for an essential term of employment transmission or till the withdrawal in writing.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Individuální rozvržení pracovní doby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1) nebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4356349
Datum zveřejnění: 15.6.2022
2022-06-15
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc