Osobní asistentka/ Office Manager

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost, která se specializuje na oblast auditu, daní, advisory, transakcí a forenzních služeb, hledáme novou kolegyni/kolegu, která bude pravou rukou partnerce v brněnské kanceláři.

V rámci své práce budete:

řešit kalendář brněnské partnerky, její zahraniční služební cesty a denně komunikovat s klienty a kolegy při organizaci různých konferenčních hovorů či videokonferencí. Zpracování faktur, příprava vyúčtování, evidence docházky a další administrativní agenda bude nedílnou součástí Vaší práce. Zapojíte se i do organizace různý eventů (např. interní týmové akce), různé večeře či setkání s klienty). Součástí bude i péče o kancelář, aby všeho bylo dostatek a vše fungovalo (pokud se něco rozbije, zajistíte opravu; pokud něco dojde, je vyřešit objednání apod.)

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • předchozí zkušenosti na obdobné pozici
  • plynulou znalost českého/slovenského jazyka
  • komunikativní znalost anglického jazyka (práce s interními systémy, telefonická a e-mailová komunikace s kolegy z jiné země)
  • dobrá znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • chuť se učti nové věci
  • samostatnost

Nabízíme:

  • práci v renomované společnosti s přátelským kolektivem lidí
  • práci na full-time (příp. 0,8 úvazek)
  • komplexní zaškolení a osobní vzdělávání podporované společností
  • zaměstnanecké benefity v hodnotě 27 000 Kč, které lze čerpat dle osobních preferencí (vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, permanentky do fitness center, penzijní připojištění, stravenky a další)
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
  • teambuilding a celofiremní akce
  • terasa a dobrá káva v kanceláři
  • moderní kanceláře:

    Brno

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Příspěvek na vzdělání
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Kontakt

Kontaktní osoba: PŘEDVÝBĚR.CZ konzultant
E-mail: poslat životopis
ID: 4384805  Datum zveřejnění: 20.7.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc