Office manager – Praha Karlín

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Karlín, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, konzultační, stavebně-manažerskou a projekční společnost s působností v České republice a na Slovensku, hledáme vhodného kandidáta na pozici

Office manager – Praha Karlín

.

Baví Tě různorodé činnosti od zajištění provozní a administrativní agendy, přes organizování aktivit, až po HR agendu? Jsi zodpovědný/á a seš rád/a v kontaktu s lidmi? Pak hledáme Tebe!

Náplň práce:

  • Kompletní zajištění plynulého chodu kanceláře - tvoje místo bude klíčové též jako styčný bod pro kolegy a tudíž celý chod firmy
  • Zajištění veškeré agendy recepce
  • Administrativní podpora kanceláře s přesahem do marketingu a HR
  • Správa firemních sim karet, služebních aut, OOPP, zaměstnaneckých karet atd.
  • Spolupráce na organizaci firemních akcích

Co od Vás očekáváme:

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou
  • Základy angličtiny (vyřídit mail, popřípadě telefonát)
  • Uživatelskou znalost balíčku MS Office

Co Vám nabízíme:

  • Práci na HPP
  • Příjemný pracovní kolektiv o 30 lidech na pražské centrále (celá firma 90)
  • Mzdu od 35 000 Kč
  • Pracovní dobu PO – ČT od 8:00 do 17:00, PÁ od 8:00 do 14:30
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • Stravenky
  • Notebook, mobilní telefon i k soukromým účelům
  • Společenskou odpovědnost – chráníme životní prostředí, jsme aktivní v dobročinných projektech
  • Firemní teambuildingy
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce:

    Praha 8 – Karlín

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Stravenky/příspěvek na stravování
Firemní akce
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4447977  Datum zveřejnění: 17.10.2022  Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje. Spodní hranice mzdy (brutto): 35 000 Kč/měsíc