Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Operation Specialist
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Okres Pardubice
Okres Pardubice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 24 000 Kč/měsíc
Od 24 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, společnost, která je předním světovým poskytovatelem služeb v oblasti správy pohledávek, hledáme vhodné kandidáty na pozici
Operation Specialist.
Náplň práce:
- Párování plateb
- Spolupráce s účtárnou
- Administrace pohledávek v mandátní správě (importy předaných dat zajišťování výstupních zpráv)
- Komunikace s mandanty na denní bázi
- Vyřizování žádostí o vrácení přeplatku
Požadujeme:
- SŠ ideálně ekonomické + praxe v administrativě nebo SŠ vzdělání + praxe ve financích nebo ve finančním oboru, případně VŠ ekonomického směru výhodou
- MS Office; uživatelská znalost Excel
- Znalost AJ - úroveň B1
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, přesnost, učenlivost, loajalita a schopnost týmové spolupráce
- ŘP sk. B
- Ochota se dále vzdělávat a rozvíjet
Nabízíme:
- 5 dní Sick days
- Kvartálně 2 dny Free days
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Roční vánoční bonus
- Stravenky v hodnotě 105 Kč
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce
- Příjemný pracovní kolektiv
- Prostředí největší globální společnosti v oboru se švédským zázemím
- Prostor a podpora pro vlastní rozvoj, zaškolení
- Nástup možný ihned, případně dohodou
- Pracovní smlouva nejdříve na dobu určitou na 1 rok, pak po dobu trvání MD
- Místo výkonu práce: centrum
Pardubic.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Firemní akce
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Občerstvení na pracovišti
Stravenky/příspěvek na stravování
Dovolená 5 týdnů
Bonusy/prémie
Zdravotní volno/sickdays
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Občerstvení na pracovišti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4466470
Datum zveřejnění: 14.11.2022
2022-11-14
lokalita: Okres Pardubice Pozice: Administrativní pracovník, referent, Referent správy pohledávek Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 24 000 Kč/měsíc