Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer Service - podpora obchodního týmu
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Smíchov, Praha
Smíchov, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 40 000 Kč/měsíc
Od 40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, obchodní a distribuční společnost, hledáme vhodného kandidáta na pozici
Customer Service – podpora obchodního týmu
.Náplň práce:
- Zákaznický servis, logistika, podpora obchodního týmu
- Komunikace z velké části v angličtině – zákazníci a kolegové jsou napříč střední a východní Evropou i na Blízkém Východě
- Zpracování objednávek – od prvotní komunikace až po doručení a fakturaci
- Komunikace se skladem
- Zajištění přepravy s externími dopravci
- Vyřizování reklamací: testování produktů, evidence, vystavování dobropisů
- Každodenní práce s Excelem – na úrovni kontingenčních tabulek, svyhledat atd.
- Pravidelný reporting dle požadavků manažera a obchodního týmu
- Širší spolupráce v rámci firmy: nákup, marketing, finance
- Spolupráce při nastavování nových procesů
Co od Vás očekáváme:
- Výborné komunikační dovednosti
- Angličtinu na velmi dobré komunikativní úrovni
- Pokročilou znalost práce v Excelu – kontingenční tabulky, svyhledat
- Organizovanost, schopnost pracovat samostatně i v týmu
- Znalost SAPu výhodou
Co Vám nabízíme:
- Práci v malém, velmi přátelském a dynamickém kolektivu
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Mzdu 40 – 50 000 Kč dle zkušeností a schopností
- Flexibilní pracovní dobu
- V případě nutnosti, možný občasný home office
- Možnost kariérního růstu
- Možný nástup: 1. 2. 2023 popř. dle domluvy
- Kancelář:
Praha 5 – Smíchov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Možnost občasné práce z domova
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 4493302
Datum zveřejnění: 3.1.2023
2023-01-03
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 40 000 Kč/měsíc