Office manažer/ka
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Žižkov, Praha
Žižkov, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, distributora stomatologických potřeb, hledáme vhodné kandidáty na pozici
Office manažer/ka.
Náplň práce:
- Zajištění a udržení reprezentativního stavu firemních prostor i vybavení (základní facility management, kontrola kvality úklidu, řešení zjištěných závad a nedostatků, správa klíčů a zabezpečovacího systému - kódy, revize, funkčnost, správa zeleně aj.)
- Podpora top managementu společnosti při jednáních a na vybraných poradách (pomoc s přípravou cateringu, příprava zasedacích místností a prostor, úklid, podklady aj.)
- Správa kalendáře jednatele společnosti, administrativní podpora managementu společnosti
- Běžná administrativa související s pozicí (např. správa pošty a kalendářů, vedení dílčích evidencí, oběh dokumentů aj.)
- Vyjednávání s dodavateli, dohled nad kvalitou a vyúčtováním dodaných služeb
- Organizace firemních akcí – zabezpečení různých akcí pro jednotlivé týmy a celou firmu; příprava, správa a zpětná kontrola rozpočtů jednotlivých akcí; zabezpečování různých sportovních aktivit, správa kalendáře
- Organizace služebních cest – zabezpečení letenek, jízdenek, cest. pojištění, ubytování, koordinace cest; komunikace se zaměstnanci a finančním oddělením
- Správa vozového parku (servis, opravy, STK, CCS karty, přehled vozového parku, GPS jednotky, kniha jízd, řešení pojištění - pojistných událostí aj.)
- Správa a řešení agendy BOZP a PO – vedení a aktualizace dokumentace, komunikace s bezpečnostním technikem, bezpečnostní audity
- Zodpovědnost za pokladnu a platby za back office – koordinace dokladů a plateb spolu s finančním oddělením
- Správa firemního vybavení (jednání s dodavateli, mobily, tablety atd.)
- Zajištění HR agendy (tvorba pracovních smluv, nábory, docházka atd.)
- Obsluha datové schránky
- Zajištění a odpovědnost za hladký chod recepce
- Zastupování recepce
- Řešení ad hoc úkolů
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
- Alespoň 2 roky praxe na obdobné pozici
- Výbornou znalost českého jazyka,
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Schopnost samostatného a logického uvažování
- IT gramotnost a znalost kancelářských nástrojů
- Časovou flexibilitu
- Veselou mysl, příjemné a reprezentativní vystupování
- Přirozenou potřebu pečovat a pomáhat
Nabízíme:
- Prostor pro realizaci Vašich nápadů
- Nekorporátní prostředí se značnou flexibilitou – prostředí bez zdlouhavých schvalovacích procesů s lokálním přizpůsobením dle potřeb
- Motivační finanční ohodnocení, pravidelný výplatní termín
- Uvolněnou a přátelskou neformální atmosféru
- Podporu od zkušených parťáků
- Zaškolení a systém dalšího vzdělávání
- Benefity: stravenkový paušál, 25 dní dovolené, 2 dny sick day, Multisport kartu, příspěvek na penzijní připojištění, možnost a podpora dalšího vzdělávání, příležitost pro osobní i profesní růst, slevy na výrobky, možnost občasné práce z domova, sleva na tarif, odměny a další
- Možnost parkování na firemním parkovišti oceňují mnozí z nás
- Volné víkendy a svátky
- Firemní akce
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce:
Praha 3 Žižkov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Vzdělávací kurzy, školení
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Sleva na firemní výrobky/služby
Dovolená 5 týdnů
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Občerstvení na pracovišti
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Mobilní telefon
Možnost si napracovat hodiny
Firemní akce
Bonusy/prémie
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Notebook
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Sleva na firemní výrobky/služby
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kontakt
ID: 4525447
Datum zveřejnění: 22.2.2023
2023-02-22
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.