Interní podpora prodeje
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Dolní Chabry, Praha
Dolní Chabry, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 30 000 Kč/měsíc
Od 30 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, který je renomovanou zahraniční společností působící na trhu v oblasti ohřevu vody a obnovitelných zdrojů energie, hledáme vhodné kandidáty na pozici
Interní podpora prodeje
.Náplň práce:
- Písemná a telefonická komunikace – informační podpora zákazníkům, obchodním zástupcům a ostatním kolegům firmy
- Zpracování prvotní cenové nabídky v Toolbox a poskytnutí základních informací o produktech
- Zpracování a kontrola nových i stávajících objednávek, vystavení dodacích listů, fakturace
- Zpracování a evidence vzorků
- Písemná a telefonická komunikace s Gebrüder Weiss ohledně expedice zboží
- Řešení reklamací, vystavování dobropisů
- Zakládání a správa databáze zákazníků v SAP a CRM systému
- Představení a zaškolení partnerů na online portál (Toolbox, partnerská zóna)
- Práce v systému SAP, Toolbox, CRM, MS Office
Požadavky:
- Středoškolské vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou
- Dobrá znalost MS Office (Word/Excel/Outlook), dobré komunikační schopnosti, proaktivní přístup, samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
- Jazyky: AJ – výhodou, NJ – výhodou
- Předešlá praxe v backoffice a znalost SAP systému výhodou
- ŘP není podmínkou
- Pozice vhodná i pro absolventy
Nabízíme:
- Pracovní poměr HPP
- Kvartální a roční odměny
- Mobil, notebook
- Příspěvek na stravování, Sodexo gastro/flexi karta
- Příspěvek na dopravu
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Možnost práce z domova
- Kurzy, školení, aj.
- Finanční ohodnocení: nástup: 30.000 Kč, po zkušební době 35.000 Kč + kvartální ohodnocení (při 100% plnění až 30.000 Kč)
- Místo výkonu práce:
Praha – Dolní Chabry
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Mobilní telefon
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na dopravu
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Vzdělávací kurzy, školení
Stravenky/příspěvek na stravování
Bonusy/prémie
Dovolená 5 týdnů
Příspěvek na dopravu
Zdravotní volno/sickdays
Možnost občasné práce z domova
Notebook
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Kontakt
ID: 4537038
Datum zveřejnění: 13.3.2023
2023-03-13
lokalita: Praha Pozice: Obchodní referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Nabídka práce je převzata z jiné stránky nebo zdroje.
Spodní hranice mzdy (brutto): 30 000 Kč/měsíc